اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

مردم از پسماندها در چرخه تولید استفاده کنند

خبرگزاری فارس: سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم باید از پسماندها در چرخه تولید استفاده کنند و ایجاد اشتغال و درآمد زایی نیز از دیگر مزایای پسماندها محسوب می‌شود و افزایش تولید ملی نیز با استفاده از پسماندها تحقق می‌یابد.

مردم از پسماندها در چرخه تولید استفاده کنند

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: موارد مربوط به پسماندها از مواردی است که مدیریت شهری در تمامی کلان‌شهرها و به ویژه در شهرهای بزرگ و پیشرفته به صورت ویژه با این مسائل برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مباحث مربوط به پسماند به صورت کامل با زباله متفاوت است، اضافه کرد: مردم نباید پسماندها را به عنوان ماده‌ای بی‌ارزش نگاه کنند و پسماندها سرمایه قابل بازگشت به چرخه طبیعت است.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مردم باید از پسماندها در چرخه تولید استفاده کنند و ایجاد اشتغال و درآمدزایی نیز از دیگر مزایای پسماندها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استفاده از پسماندها می‌تواند درآمدی برای شهر ایجاد کند، ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری اصفهان به این سمت حرکت می‌کند که مردم به صورت اصولی با پسماندها برخورد کنند و پسماندها به صورت مجدد به چرخه تولید بازگردانده شوند.

قربانی با اشاره به اینکه برنامه‌های ویژه‌ای از سوی مدیریت شهری اصفهان برای بازگشت مجدد پسماندها به چرخه طبیعت و جلوگیری از هدررفت آنها اختصاص داده شده است، تأکید کرد: هم‌چنین به زودی جشن پایان دفن زباله‌ها در اصفهان برگزار می‌شود و اصفهان از کلان‌شهرهای موفق در راستای بازیافت زباله‌ها و پسماندهای عادی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول