اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران:

سینما مکمل صنعت و سازندگی است

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران جهش گفت: سینما صنعت بزرگی است و می‌تواند مکمل دیگر مجموعه‌های صنعتی در کشور باشد.

سینما مکمل صنعت و سازندگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی قربانپور صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا اظهار داشت: ‌پنج عنوان فیلم در راستای صنعت دریانوردی در دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران جهش به نمایش در می‌آید.

دبیر اجرایی دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران جهش با بیان اینکه فیلم‌های صنعتی می‌توانند به کمک صنعت بیایند، تصریح کرد:‌ توان مجموعه‌های صنعتی هیچ‌وقت به خوبی دیده نشده و امکانی برای دیده شدن به وجود نمی‌آید.

قربانپور با اشاره به اینکه جشنواره می‌تواند انگیزه را بین کسانی که در صنعت کار می‌کنند ایجاد کند، متذکر شد: ‌مازندران ظرفیت خوبی در صنایع دارد.

وی با بیان اینکه تعدادی از هنرمندان مستندساز صنعتی و گویندگان فیلم‌های صنعتی را دعوت کرده‌ایم که از فضای صنعتی استان بازدید کنند، افزود: جشنواره به واسطه حضور این افراد جذاب‌تر می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه باید انتظارات سینما از مدیران و برعکس را هم بدانیم، گفت: اگر چه سینما هم صنعت بزرگی است و می‌تواند مکمل دیگر مجموعه‌های صنعتی در کشور باشد.

دبیر اجرایی دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران جهش با بیان اینکه دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران جهش 52 نیروی اجرایی دارد که توسط هفت کمیته پیگیری می‌شود، تصریح کرد: ‌مکمل بودن صنعت و سینما تاثیر بیشتری در روند برگزاری جشنواره دارد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول