اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

پیگیری بی‌وقفه استاندار برای ساخت سینما در یاسوج

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: استاندار این استان بیش از سایر مسئولان از جمله مسئولان فرهنگی پیگیر ساخت سینما در شهر یاسوج است.

پیگیری بی‌وقفه استاندار برای ساخت سینما در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین کمالوندی امروز در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از اینکه مرکز این استان اکنون چند سالی هست که فاقد سینما بوده، اظهار داشت: ما نیز به نوبه خود در ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیگیر این کمبود و معضل اساسی هستیم.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخش زیادی از مردم به خصوص کسانی که با هنر سر و کار دارند و همچنین جوانان، جویای ساخت سینما در مرکز این استان هستند، ابراز داشت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد به طور مداوم پیگیر ساخت سینما در یاسوج است و بی‌وقفه این خواسته خود را مطالبه می‌کند.

 

*یاسوج تا دو ماه دیگر صاحب سینما می‌شود

کمالوندی با بیان اینکه در شهریورماه گذشته معاونت سینمایی وزارت ارشاد تفاهم‌نامه‌ای را با استاندار کهگیلویه و بویراحمد امضا کرده است، افزود: در این تفاهم‌نامه مقرر شد چند ساختمان و سوله در حد سفت‌کاری برای ساخت سینما در اختیار ارشاد اسلامی قرار داده شود.

این مسئول امور فرهنگی و هنری در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این تفاهم‌نامه مقرر شده است که بعد از واگذاری سوله و ساختمان، سازمان سینمایی کشور مبادرت به تکمیل آن کرده تا اینکه رضایت علاقه‌مندان به سینما در این استان جلب شود.

کمالوندی خاطرنشان کرد: به همین منظور تا دو ماه آینده و احتمالا در اردیبهشت‌ماه سال جاری در مجموعه ارشاد اسلامی فعلی استان سینما برای علاقه‌مندان در شهر یاسوج دایر می‌شود.

وی اذعان داشت: هر چند سینماداری برای ارشاد دارای هزینه‌های زیادی خواهد بود ولی سعی ما بر این است با به جان خریدن همه مشکلات، رضایت مردم مرکز این استان در بحث سینما جلب شود. 

مدیرکل ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مذاکره با شرکت‌های پخش فیلم برای اکران قلاده‌های طلا در این استان اشاره کرد و گفت: این فیلم در سینماهای دهدشت و گچساران بر روی پرده سینما خواهد رفت.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول