اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خبر داد

دوندگان فریدونکناری در مسابقات انتخابی ملی طلایی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از صید مدال‌های رنگارنگ توسط دوندگان این شهرستان در مسابقات انتخابی کشور خبر داد.

دوندگان فریدونکناری در مسابقات انتخابی ملی طلایی شدند

فرشید قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: دوندگان نونهال، نوجوان و جوان فریدونکناری در مسابقات دوومیدانی مازندران در ورزشگاه متفی ساری صاحب 13 مدال رنگارنگ شدند و مجوز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را به دست آوردند.

وی افزود: امیرحسین حسین‌پور در رده سنی نونهالان در رشته پرش طول صاحب گردن‌آویز طلا شد و فرزاد حاجی‌پور در این رشته مدال نقره را تصاحب کرد.

به گفته قدیمی در این رده حامد سلیمانی در 100 متر صاحب مدال طلا و امیرحسین حسین‌پور در یک هزار و 500 متر مدال برنز را بر گردن آویخت و سینا بزرگی در پرتاب وزنه صاحب مدال نقره شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار تصریح کرد: در رده سنی نوجوانان نیز مجتبی یونسی در پرتاب وزنه صاحب گردن‌آویز طلا شد و در همین رشته مهدی قلی‌پور در جایگاه سوم قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: امیرصادق علی‌پور در 100 متر در جایگاه نخست قرار گرفت و پوریا یزدانی و جواد صفری به ترتیب سوم و چهارم شدند و محمد عباسی نیز در هزار و 500 متر صاحب گردن‌آویز برنز شد.

وی از کسب دو مدال در رده سنی جوانان خبر داد و خاطرنشان کرد: حافظ ابراهیمی در دوی 400 متر صاحب گردن‌آویز طلا شد و مسعود دوست‌علیزاده نیز در هزار و 500 متر صاحب مدال نقره شد.

انتهای پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول