اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان طالقان:

ورزش به روستاهای طالقان می‌رود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طالقان از برنامه‌های گسترده این اداره برای فعال‌سازی ورزش در روستاهای این شهرستان خبر داد.

ورزش به روستاهای طالقان می‌رود

علی دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در طالقان اظهار کرد: سال گذشته در قالب طرحی که تدوین شده بود و با برگزاری جلسات مختلف با دهیاری‌ها تلاش کردیم نمایندگان ورزش را در 76 روستای این شهرستان شناسایی و با ارتباط مؤثر با آنها زمینه فعال‌سازی ورزش و جذب ورزشکاران مستعد در روستاها را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: تاکنون از مجموع این روستاها 50 درصد با معرفی مسئولان ورزش خود از طریق دهیاری‌ها با این اداره ارتباط گرفته‌اند و امیدواریم در سال 91 نیز الباقی این روستاها را در حوزه ورزش فعال کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طالقان تعداد هیئت‌های ورزشی شهرستان طالقان را 23 هیئت عنوان کرد و افزود: پیش از تبدیل طالقان به شهرستان این میزان تنها 15 هیئت بود که با تلاش‌های صورت گرفته و همراهی فعالان ورزش تعداد آن افزایش محسوسی داشته است.

وی از تعریف طرح‌های ورزشی متعدد برای ارتقای زیرساخت‌های ورزشی در طالقان خبر داد و گفت: در دور سوم و چهارم سفر ریاست جمهوری به استان البرز مصوبات خوبی در حوزه ورزش داشته‌ایم و طرح‌هایی چون احداث زمین چمن مصنوعی و طبیعی، سالن ورزش‌های باستانی، سالن ورزشی چند منظوره، سالن روستایی  و استخر و سونا مصوب شده که امیدواریم با جذب اعتبارات و فراهم شدن مقدمات شاهد احداث و راه‌اندازی آنها باشیم.

دبیری در پایان به آمار ورزشکاران شهرستان هم اشاره کرد و اظهار داشت: در سال گذشته 620 ورزشکار سازمان یافته در شهرستان داشتیم که به نسبت سال قبل آن رشد 20 درصدی را نشان می‌دهد، در عین حال تلاش داریم در سال جاری با راه‌اندازی پایگاه قهرمانی و توجه به ورزش روستاها این میزان را به یک هزار نفر برسانیم که با توجه به ظرفیت شهرستان دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول