اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام صدا و سیمای سمنان:

ویژه‌برنامه‏های هفته کار و کارگر در سمنان پخش می‏شود

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام صدا و سیمای مرکز سمنان اعلام کرد: صدا و سیمای مرکز سمنان در هفته کار و کارگر با کارگران همراه خواهد شد و ویژه‌برنامه‏های هفته کار و کارگر در سمنان پخش می‏شود.

ویژه‌برنامه‏های هفته کار و کارگر در سمنان پخش می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی مسلمان امشب در نشستی در همین‌باره اظهار کرد: این مرکز در هفته کار و کارگر با تولید و پخش برنامه‏هایی با کارگران عرصه تولید همراه و هم‌گام خواهد شد.

وی تصریح کرد: به مناسبت این هفته، برنامه زنده تلویزیونی "نوبهار" هر شب به مباحثی نظیر جایگاه و اهمیت کار و کارگر در اسلام، روش‏های حمایت از تولیدات داخلی، تبلیغ مصرف کالاهای ایرانی به دلیل حمایت از کار و کارگر ایرانی و ... خواهد پرداخت.

قائم‌مقام صدا و سیمای مرکز سمنان تصریح کرد: در هر برنامه با تعدادی از کارگران کارخانه‏های مختلف استان سمنان، کارآفرینان و فعالان حوزه تولید در این برنامه همراه خواهیم شد.

مسلمان اضافه کرد: تولید و پخش موسیقی تصویر "پیک آشنا" که به شور و شوق و نشاط مردم استان سمنان در حوزه کار، تلاش و تولید به ویژه در بین کشاورزان و روستاییان استان می‏پردازد، نیز انجام می‏شود.

وی اضافه کرد: کلیپ‏های "خدا قوت" به دلیل ارج نهادن به کار و تلاش کارگران و تولیدکنندگان واحدهای مختلف صنعتی و تولیدی و هم‌چنین پخش میان‌برنامه‏هایی در خصوص شعار سال از دیگر برنامه‏های سیما خواهد بود.

قائم‌مقام صدا و سیمای مرکز سمنان اضافه کرد: رادیو نیز در برنامه‏های روتین خود به صورت موضوعی به مسائل کار و کارگر خواهد پرداخت.

مسلمان گفت: واحد اطلاعات و اخبار این مرکز هم با تولید و پخش گزارش‏هایی در زمینه مسائل کار و کارگر، معرفی شرکت‏های حامی کارگران و عملکرد آنان و پوشش خبری مراسم و برنامه‏های کار و کارگر، مقام آنان را گرامی خواهد داشت.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول