اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمتر از یک سال

3 طرح تولیدی در فاروج آماده بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری خراسان‌شمالی گفت: سه طرح تولیدی که اجرای آن در سال گذشته در فاروج آغاز شده بود، قبل از سال جدید آماده بهره‌برداری شد.

3 طرح تولیدی در فاروج آماده بهره‌برداری شد

محمدرضا کفاشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد این واحدهای تولیدی را نان صنعتی، سس و خوراک دام عنوان کرد و اظهار داشت: این واحدهای تولیدی در سال جهاد اقتصادی اجرایی و در کمتر از یک سال تکمیل و راه‌اندازی شده است، بر همین اساس در آینده نزدیک از مدیران این سه واحد تولیدی تجلیل خواهد شد.

وی یکی از برنامه‌های دفتر اقتصادی استانداری خراسان‌شمالی را پیگیری برای جذب تسهیلات بنگاه‌های زودبازده در استان عنوان کرد و گفت: به همین منظور رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی برای اختصاص تسهیلات این بخش به استان در حال انجام است.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری خراسان‌شمالی اختصاص تسهیلات بنگاه‌های زودبازده به استان را سبب رونق کار، تولید و اشتغال‌زایی عنوان کرد و افزود: باید سهم استان در این بخش به طور مناسب دیده شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در این استان مطلوب نیست، گفت:‌ علاوه بر ورود سرمایه گذاران بزرگ، باید افراد متمکن در استان نیز برای سرمایه گذاری در بخش‌های تولیدی و صنعتی اقدام کنند.

کفاشی افزود: سرمایه گذاری در بخش‌های تولیدی و صنعتی از سوی افراد بومی و سرمایه گذاران استان سبب توسعه، پیشرفت و رونق بخش اقتصادی خراسان‌شمالی شده و به نفع استان است.

وی اظهار داشت: این سرمایه گذاری می‌تواند در قالب بخش‌های تعاونی نیز صورت گرفته که نتیجه آن به نفع سرمایه گذار، مردم و استان خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: دولت نیز با ارائه تسهیلات در زمینه سرمایه گذاری، سرمایه گذاران را حمایت خواهد کرد.

خراسان‌شمالی با دارا بودن هفت شهرستان، 843 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول