اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

آغاز کار کارشناسی قیمت‌گذاری کالا و خدمات در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در راستای تعیین نرخ کالاها و خدمات در سال 91 ، کار کارشناسی برای قیمت‌گذاری بر روی کالاها و خدمات توسط کمیته کارشناسی آغاز شده است.

آغاز کار کارشناسی قیمت‌گذاری کالا و خدمات در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، حمید صدری در نخستین جلسه کمیسیون نظارت در سال 91 اظهار داشت: کمیته‌ای متشکل از معاونت بازرسی و نظارت، مجمع امور صنفی، فرمانداری و معاونت بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان وظیفه انجام اقدامات لازم برای بررسی قیمت همه کالاها و خدمات را برعهده دارند.

وی با اشاره به ضرورت انجام این امر اظهار داشت: براساس نتایج کمیته کارشناسی درصد افزایش قیمت همه اقلام مشخص شده و پس از این افزایش قیمت‌ها بر این اساس صورت خواهد پذیرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در ادامه جلسه از برگزاری انتخابات اعضای هیئت رئیسه مجمع امور صنفی در تاریخ 20 اردیبهشت خبر داد و یادآور شد: تاکنون 16 نفر برای حضور در این انتخابات کاندیدا شده‌اند که 11 نفر از اتحادیه‌های توزیعی و پنج نفر از اتحادیه تولیدی هستند.

وی بابیان اینکه این انتخابات به صورت سراسری و هم‌زمان با سراسر کشور در سطح استان نیز برگزار می‌شود، خاطرنشان ساخت: انتخابات اعضای هیئت رئیسه مجمع امور صنفی در زنجان در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و با حضور اعضای هیئت نظارت که شامل رئیس کمیسیون نظارت استان، فرمانداری و نماینده مجمع امور صنفی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول