اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده صورت می‌گیرد

ارتقای رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان به 91 رشته

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان از ارتقای رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان به 91 رشته در سال آینده خبر داد.

ارتقای رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان به 91 رشته

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدمهدی هزاوه‌ای ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران همدان ضمن گرامیداشت هفته آموزش با اشاره به شعار رهبری در سال جاری، اظهار کرد: وظیفه دانشگاه‌ها در ارتباط با تحقق این مهم بسیار حیاتی است که در این راستا افزایش دوره‌ها و برنامه‌‌های آموزشی و توجه به آموزش پژوهش‌محور مورد توجه است.

وی با تأکید بر لزوم تبدیل علم و فناوری به ثروت و کار بومی عنوان کرد: اهمیت به دانش‌افزایی و نیز تبدیل دانایی به توانایی در جامعه مسئولیت دانشگاه‌ها را بیشتر می‌کند که باید مورد توجه باشد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه هفته آموزش تذکری در عرصه علم‌آموزی است، ابراز داشت: برای رسیدن به اهداف ترسیم شده در راستای ارتقای تولیدات علمی و بومی باید در زمینه ارائه خدمات بهتر در دانشگاه‌ها گام برداشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی همدان در 79 رشته دانشجو پذیرفته است، گفت: در سال گذشته بیش از 22 ارتقای علمی اساتید در دانشگاه داشتیم و برنامه‌ریزی ما نیز بر این است که در سال آینده رشته‌های این دانشگاه را به 91 رشته برسانیم.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با بیان اینکه هدف اصلی نهاد رهبری در دانشگاه اهتمام به پیشرفت و تعالی کشور است، به بحث فرهنگسازی اشاره کرد و افزود: فرهنگسازی در حال حاضر مقوله مغفولی در جامعه ما است چرا که در حد شعار باقی مانده است.

حجت‌الاسلام مرتضی مطهری با اشاره به برگزاری طرح ضیافت برای دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی افزود: نهضت تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه نیز برای ارتقای اعتقادی و بنیه دینی این قشر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول