اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد شوشتر خبر داد

اخذ مجوز مجله ISI برای دانشگاه آزاد واحد شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر از اخذ مجوز مجله ISI برای این دانشگاه خبر داد.

اخذ مجوز مجله ISI برای دانشگاه آزاد واحد شوشتر

سروش زرین آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر در بخش تحقیقات و پژوهش در کشور دارای جایگاه بسیار خوبی است و اخیرا موفق شد مجوز یک مجله معتبر بین‌المللی ISI دریافت کند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر از نظر تعداد مجلات علمی مقام بسیار خوبی دارد، تأکید کرد: در شرایط کنونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر در جنوب غرب کشور مقام نخست را از نظر تعداد مجلات علمی دارد و این افتخاری برای این دانشگاه محسوب می‌شود.

این مقام مسئول جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: در سطح کشور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر از نظر تعداد مجلات علمی در جایگاه بسیار خوبی است و تاکنون مجوز نشر هفت مجله علمی برای این دانشگاه اخذ شده است.

زرین‌آبادی افزود: در سال‌جاری تلاش‌ شده تا سطح تدریس در مقاطع تحصیلات تکمیلی را ارتقا دهیم و به این دلیل تعداد شرکت کنندگان در هر کلاس را در مقطع کارشناسی ارشد کاهش داده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: تلاش شده تا بر منابع مالی و هزینه‌ای دانشگاه نظارت جدی شود و میزان هزینه‌ها را بر اساس بهره‌وری کاهش دهیم تا بهره‌وری از منابع مالی افزایش یابد و از هدر رفت منابع مالی و انسانی جلوگیری شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول