اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد:

بررسی گزینه‌های اقتصادی در دانشگاه آزاد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از دریافت سالانه 2 هزار و 500 میلیارد تومان شهریه در واحدهای این دانشگاه خبر داد.

بررسی گزینه‌های اقتصادی در دانشگاه آزاد

محمدصادق مهدوی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه سه کمیته برای جمع‌آوری نظرات مشورتی از سوی رئیس دانشگاه اعلام شده، اظهار داشت: در این سایت یک ماه فرصت داده بودیم کسانی که می‌خواهند ثبت‌نام کنند مراجعه به این سایت داشته باشند.

مهدی افزود: این سایت هنوز باز است و حدود یک‌هزار نفر تا 14 فروردین ماه ثبت‌نام کرده بودند اما به دلیل تعطیلات نوروزی افراد کمتری مراجعه کردند.

وی با اشاره به اینکه نظرات و پیشنهادات خوبی از افراد ثبت‌نام کننده حاصل شده، تصریح کرد: رئیس دانشگاه آزاد دستور دادند این نظارت در سه بخش براساس منطقه و واحد، دانشجو، کارمند هیئت علمی، موضوعی دسته‌بندی شود که این امر انجام شده است.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد با اعلام اینکه دانشجو دستور دادند دو کمیته رفاهی برای انجام خدمات رفاهی به کارکنان و دانشجویان و اعضای هیئت علمی و یکی هم کمیته راه‌های افزایش درآمد در دانشگاه تشکیل شود، یادآور شد: پیشنهادات بسیار زیادی در این زمینه وصول شده که نیازمند کار کارشناسی است.

این مسئول گفت: برای اینکه این طرح به نتیجه برسد بین شش ماه تا 9 ماه زمان نیاز است تا دانشگاه منابع مالی دیگری را به دست بیاورد که وابسته شهریه نباشد.

مهدوی با تاکید بر اینکه بحث‌های مختلفی در این زمینه مطرح است اما هنوز کارشناسی نشده، یادآور شد: اگر این طرح عملیاتی شود یعنی از این طریق، پول به دانشگاه وارد شود تا بتوان شهریه‌ها را کاهش داد.

وی با اشاره به اینکه برخی می‌گویند با توجه به وصول 2هزار و 500 میلیارد تومان شهریه می‌توان بانک تاسیس کرد، متذکر شد: تمام این پیشنهادات وجود دارد، اما باید کارشناسی شود.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اذعان داشت: تا هشت ماه آینده امیدواریم این طرح‌ها کارشناسی شود و به نتیجه برسد و بخشی از درآمد دانشگاه را تامین کند.

انتهای‌ پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول