اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد گرگان:

تیم هیرکانیا قهرمان مسابقات سازه‌های ماکارونی دانشگاه آزاد گرگان شد

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن‌های علمی ادبی هنری دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: چهارمین دوره مسابقات شهرستانی سازه‌های ماکارونی با قهرمانی تیم هیرکانیا این دانشگاه به پایان رسید.

تیم هیرکانیا قهرمان مسابقات سازه‌های ماکارونی دانشگاه آزاد گرگان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، احمد یزدان‌پناه مسئول انجمن‌های علمی ادبی هنری دانشگاه آزاد اسلامی گرگان اظهار داشت: در این دوره از رقابت‌ها که با حضور 9 تیم برگزار شد تیم هیرکان با ترکیب محمد بهجتی، پوریا خانوردی، سهیل کرامت، جواد لطفی با کسب رکورد 240 کیلوگرم و تیم آراماکت از دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با ترکیب سروش بزازی با کسب رکورد 170 کیلوگرم مقام‌های اول و دوم را کسب کرده است.

وی تصریح کرد: تیم دانش‌آموزی galaxy با ترکیب درسا درویشی، مهدیس هرمزی، یسنا قربانی‌نژاد و فاطمه مقصودلو با کسب رکورد 150 کیلوگرم مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کرد.

یزدان‌پناه در خصوص مسابقه سازه‌های ماکارونی گفت: این سازه‌ها در مقیاس کوچک‌تر نسبت به سازه‌های واقعی طراحی و توسط ماکارونی و چسب ساخته می‌شوند و پس از ساخت مورد بارگذاری قرار می‌گیرند و سازه‌ای که بار بیشتری را تحمل می‌کند، موفق‌تر خواهد بود.

این مسئول با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات گفت: آشنایی دانشجویان رشته‌های عمران با نحوه باربری سازه‌ها و تغییرات در سازه‌ها، توجه دانشجویان به عملیاتی کردن دانش مهندسی سازه از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات است.

مسئول انجمن‌های علمی ادبی هنری دانشگاه آزاد اسلامی گرگان متذکر شد: برگزاری چنین مسابقاتی باعث می‌شود دانشجویان با حداقل کردن وزن سازه و بهینه کردن سازه‌ها با پروژه‌های پل‌سازی آشنایی بهتری پیدا کنند و همچنین این مسابقات باعث ایجاد خلاقیت و نوآوری در ساخت سازه‌های "خرپا" و سقف‌های سازه‌ای صنعتی در بین دانشجویان می‌شود.

وی در پایان اذعان داشت: تیم‌های برتر این مسابقات به صورت انتخابی به مسابقات کشوری و بین‌المللی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول