اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

حضرت فاطمه زهرا (س) مظهر خیر کثیر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) مصداق بارز خیر کثیر هستند.

حضرت فاطمه زهرا (س) مظهر خیر کثیر است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد فخری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم اکنون در ایام فاطمیه قرار گرفته‌ایم اظهار داشت: قرآن کریم بهتر از هر کسی شان و منزلت رفیع خانم فاطمه‌ زهرا (س) بیان کرده است به طوری که سوره کوثر در وصف ایشان بر پیامبر اکرم (ص) نازل شد تا یاوه‌گویان برای همیشه مقابل این دین مبین خاموش شوند.

وی با بیان اینکه باید ابعاد وجودی حضرت فاطمه (س) بیش از این در جامعه به ویژه برای نسل جوان تبیین شود گفت: اقشار مختلف مردم با این بانوی بزرگوار مانوس هستند چرا که به طور مرتب به کتب دینی معتبر و روایات و احادیت نبوی مراجعه می‌کنند ولی برای اینکه نسل جوان نیز به نحو مطلوب با شخصیت و جایگاه وی شناخت کافی پیدا کنند باید مسئولان حوزه فرهنگی بیش از بیش تلاش کنند.

این مسئول امر تبلیغ را دارای اهمیت زیادی دانست و خاطرنشان کرد: برای نهادینه شدن فرهنگ اسلامی در جامعه و ایجاد بصیرت دینی باید متولیان امور مذهبی و فرهنگی در راستای فضاسازی اجتماعی گام‌ بردارند تا دستورات دینی در جای جای حکومت دینی بهتر و بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

فخری با بیان اینکه وظیفه مسئولان سازمان صدا و سیما در این راستا سنگین‌تر از دیگران است ادامه داد: رسانه‌های صوتی و تصویری هم‌اکنون بیشترین تاثیرگذاری در جامعه، اخلاق و فرهنگ مردم دارند از این رو انتظار می‌رود زمان و برنامه‌های بیشتری در قالب‌های متنوع برای شناساندن اهل بیت (ع) به نسل جوان تولید کرده و برای سنین مختلف به نمایش در آورند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی به مسئولیت مطبوعات در این زمینه اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه‌های مکتوب نیز باید از طریق برقراری تعامل با طلاب، ائمه جمعه و سایر روحانیان در راستای انتشار مقالات و متون کاربردی گام بردارند تا در این حوزه موفقیت دو چندان کسب کنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول