اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سومین بار طی چند روز گذشته صورت گرفت

بازدید فرماندار مهریز از ساماندهی سه‌راه بیمارستان فاطمه الزهرا (س)

خبرگزاری فارس: فرماندار مهریز برای سومین بار طی چند روز گذشته از ساماندهی سه‌راه بیمارستان فاطمه الزهرا (س) بازدید کرد.

بازدید فرماندار مهریز از ساماندهی سه‌راه بیمارستان فاطمه الزهرا (س)

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، مهدی کیانی مقدم بعد از ظهر امروز به همراه سرپرست شهرداری، فرمانده نیروی انتظامی و رئیس اداره راه و ترابری از طرح ساماندهی سه‌راه بیمارستان فاطمه الزهرا (س) بازدیدکرده و تسریع در عملیات اجرایی آن را مورد تاکید قرار داد.

سرپرست شهرداری مهریز در این بازدید اظهار داشت: عملیات عمرانی این طرح با دیوارکشی داخل بیمارستان و عقب‌نشینی آن آغاز شد و در آینده‌ای نزدیک با مساعدت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی استان یزد و تسریع در ساخت سردرب و ورودی بیمارستان به اتمام می‌رسد و سپس ورودی فعلی بیمارستان تخریب و طرح ساماندهی به اجرا در خواهد آمد.

طباطبایی افزود: طی چند روز آینده، دو سرعت‌کاه در ورودی‌های شهرک ولی عصر(عج) که از مصوبات شورای ترافیک شهرستان و مورد تاکید فرماندار بود، نصب خواهد شد.

وی تصریح کرد: ساماندهی سه‌راه بیمارستان مهریز که یکی از مناطق حادثه‌خیز این شهرستان به شمار می‌رود، از آرزوی‌های دیرینه و مطالبات همیشگی مردم این شهرستان است که هم‌اکنون عملیات موقتی این طرح اجرا خواهد شد.

طباطبایی خاطر نشان کرد: هم‌اکنون به دلیل قرار گرفتن در آستانه انتخابات، حفاری در سطح شهر به علت احتمال ایجاد مشکل برای کابل‌های فیبرنوری و مخابراتی برای برگزاری انتخابات ممنوع است که در اسرع وقت، طرح کلی ساماندهی آن اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ج۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول