اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر ساری:

باغ وحش ساری مورد حمایت قرار گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ساری گفت: با تعامل بین‌بخشی می‌توان باغ وحشی که از سوی سرمایه‌گذار در شهرستان ساری ایجاد شد به نفع صنعت توریسم مورد حمایت قرار داد.

باغ وحش ساری مورد حمایت قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، جمال باقری صبح امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری به عنوان ناطق قبل از دستور این شورا به دستاوردهای مثبت هماهنگی درون سازمانی و بین‌بخشی اشاره کرد و اظهار داشت: شهرداری ساری در تعامل بین‌بخش با برخی از دستگاه‌های اجرایی موفق بوده است.

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ساری در ادامه خاطرنشان کرد: توسعه شهری با تعامل بین‌بخشی محقق می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر لازم است که شهرداری و سازمان‌های تابعه تعامل بین‌بخشی ایجاد کنند، تصریح کرد: فعالیت‌های شهرداری با همکاری‌های بین سازمانی از لحاظ کمی و کیفی افزایش می‌یابد.

باقری هماهنگی درون سازمانی و بین‌بخشی را یک بحث علمی عنوان کرد و گفت: مقدمات کار در شهرداری ساری فراهم است، باید دبیرخانه نظام بررسی پیشنهادات فعال‌تر شود تا کار هماهنگی نمود بیشتری پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی بین‌بخشی شهرداری با دانشگاه آزاد و اداره کل زندان‌ها موجب انتقال زندان از داخل شهر شد، تعامل شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی موجب احداث تالار شهر شد، ملحق شدن اراضی سیکوه تپه ناشی از تعامل شهرداری با منابع طبیعی و نیز ایجاد موزه منطقه‌ای در شمال حاصل تعامل بین‌بخشی شهرداری با میراث فرهنگی بود که همه این موارد به سود شهروندان تمام شد.

این عضو شورای شهر ساری بر توسعه همه‌جانبه گردشگری و سرمایه‌گذاری در این بخش تاکید کرد و اذعان داشت: با تعامل بین‌بخشی می‌توان باغ وحشی که از سوی سرمایه‌گذار در شهرستان ساری ایجاد شد به نفع صنعت توریسم مورد حمایت قرار داد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول