اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بزرگواری:

اعتبارات محور باغچه سادات را به دیگر پروژه‌ها ندهید

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان استانی اعتبارات محور باغچه سادات به دهدشت را پرداخت کرده و آن را به طور کامل به این پروژه اختصاص دهند.

اعتبارات محور باغچه سادات را به دیگر پروژه‌ها ندهید

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: محور باغچه سادات به دهدشت یکی از مهم‌ترین محورهای ارتباطی است که بخش زیادی از جمعیت این استان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از اختصاص نیافتن همه اعتبارات این محور بیان داشت: محور باغچه سادات به دهدشت پروژه ملی و کددار شده که با پیگیری‌های اینجانب اخیرا 2.5 میلیارد تومان به آن اختصاص دادند ولی در درون استان این مبلغ را با محور یاسوج به سی‌سخت تقسیم کردند.

وی با غیرقانونی خواندن این اقدام گفت: اگر جاده باغچه سادات به دهدشت یک پروژه ملی است، محور یاسوج به سی‌سخت کجا بود که مسئولان استانی آمده‌اند و این را چسبانده‌اند به محور استراتژیک باغچه سادات به دهدشت.

حجت‌الاسلام بزرگواری با بیان اینکه در سال گذشته چنین اقدامی صورت گرفته و آن‌گونه که معلوم است امسال نیز تصمیم دارند چنین کاری بکنند، تاکید کرد: اینکه یک پروژه کاملا افتتاح و به بهره‌برداری برسد بسیار بهتر از این است که اعتبارات تقسیم شود تا اتمام این پروژه مهم به تاخیر بیفتد.

بزرگواری راه و جاده دسترسی را یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم حوزه انتخابیه‌اش دانست و ادامه داد: با اتمام این پروژه که نزدیک به 15 میلیارد تومان دیگر نیاز دارد مسافت یاسوج به دهدشت بسیار کاهش می‌یابد و روستاهای بسیاری تحت پوشش این جاده ارتباطی قرار می‌گیرند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی از پیگیری‌های خود برای تزریق پول به جاده پاتاوه دهدشت و اختصاص اعتبارات در نظر گرفته شده به مسیر باغچه سادات خبر داد و تصریح کرد: این مطالبه مهم مردم را تا حصول نتیجه پیگیری خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس در جریان سفر دیروز وزیر راه و شهرسازی به یاسوج علاوه بر دو و نیم میلیارد تومان این پروژه، پنج و نیم میلیارد تومان دیگر نیز به این پروژه اختصاص یافت که اختیارات و تصمیم‌گیری در این خصوص از سوی وزیر راه به استاندار کهگیلویه و بویراحمد واگذار شده است.

همچنین سردار عدل هاشمی نماینده قرارگاه خاتم‌الانبیاء در استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی این قرارگاه برای ورود به این پروژه و تکمیل آن خبر داد و گفت: بدون دریافت هیچ اعتباری حاضریم مسئولیت اتمام این پروژه را به عهده بگیریم.

این پیشنهاد مورد موافقت وزیر راه و شهرسازی، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام و استاندار این استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول