اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد امید:

جامعه شرایط بیماران سرطانی را درک کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد امید گفت: انتظار بیماران سرطانی از جامعه این است که شرایط آنها را درک کنند.

جامعه شرایط بیماران سرطانی را درک کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آمنه اسلامی بعد از ظهر امروز در همایش سلامت برتر اظهار داشت: بیماران سرطانی به دلسوزی نیاز ندارند و تنها انتظارشان از جامعه این است که شرایط آنها را درک کنند.
مدیرعامل بنیاد امید با اشاره به شرایط روحی و روانی مطلوب برخی بیماران سرطانی افزود: بسیاری از بیماران سرطانی شرایط خوبی از لحاظ روحی و روانی دارند و بیماری خود را موهبتی از طرف خداوند می‌دانند.
وی حمایت فرهنگی از بیماران سرطانی را عامل مهمی برای تقویت روحیه آنها دانست و اضافه کرد: برنامه‌هایی مانند خنده درمانی، کاهش استرس و رشد معنویت تاثیر بسزایی در درمان این بیماران دارد.
اسلامی تصریح کرد: همان‌طور که بارها تاکید شده «پیشگیری مهمتر از درمان است»، و به طور قطع سمینارهایی از قبیل سلامت برتر در افزایش آگاهی جامعه به منظور پیشگیری از بیماری‌ها موثر است.
وی در پایان تصریح کرد: جامعه باید به این باور برسد که سرطان با مرگ مساوی نیست.
در ادامه این سمینار منظر به آیین یکی از پیشکسوتان ورزش بانوان شیراز طی سخنانی گفت: در جامعه قهرمانانی هستند که مدال ندارند اما پاداش آنها نزد خداوند محفوظ است.
این پیشکسوت ورزش ابراز داشت: کسانی که به کمک بیماران می‌آیند یا کسانی که در حوزه تربیت بدنی اقدامات ساختاری و ریشه‌ای انجام می‌دهند قهرمانان بی‌مدالی هستند که مردم قدر آنها را می‌دانند.
به گزارش فارس، همایش سلامت برتر با حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اداره کل ورزش و جوانان فارس و با همکاری مجموعه فرهنگی ورزشی حجاب، بهاران، انقلاب، تعاونی فرخنده پیام سرای دوست و نشریه امید طلوع در شیراز برگزار شد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول