اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی خبر داد:

افزایش ارائه خدمات به بیماران سرطانی ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی گفت: تاکنون با همت مردم خیر و نوع‌دوست مرکز پژوهشی درمانی امید ارومیه توسعه قابل توجهی یافته است و خدمات بیشتر و بهتری به بیماران ارائه می شود.

افزایش ارائه خدمات به بیماران سرطانی ارومیه
جواد خشابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: دستاوردهای انجمن در قالب فاز یک این مرکز درمانی غیرقابل شمارش است ولی برای ترغیب افراد نوع‌دوست و نیکوکار باید به بخشی از این دستاوردها و توفیق‌ها در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به بیماران سرطانی اشاره شود تا افراد بیشتری به این قبیل اقدامات عام‌المنفعه وارد شوند.
وی افزود: احداث و راه‌اندازی واحد شیمی‌درمانی و کلینیک کنترل بیماران در سال 1375، افتتاح واحد تشخیص سرطان پستان یا ماموگرافی در سال 1376 از نخستین اقدامات انجمن در بدو تاسیس محسوب می‌شود این مرکز احداث شد تا افراد برای دسترسی به امکانات فوق از سفر کردن به سایر شهرها بی‌نیاز شوند.
این مسئول به بهره‌برداری از واحد رادیوتراپی به‌عنوان نخستین و تنها بخش رادیوتراپی آذربایجان غربی در سال 1378 نیز اشاره کرد و گفت: این واحد با خریداری دستگاه‌هایی مانند پرتودرمانی کبالت، کبالت داخل حفره‌ای، سیمیولاتور و ... برای رفاه حال بیماران راه‌اندازی شد.
خشابی ادامه داد: این بخش در طول سال‌های گذشته به طور مستمر فعال بود تا جایی که نه‌تنها به مردم استان بلکه به هموطنان مراجعه‌کننده از شمال‌غرب کشور نیز خدمات لازم ارائه می‌شود از طرف دیگر در این مرکز برای پاسخگویی و رسیدگی به مراجعه‌کننده‌ها از سایر کشورها نیز اقدام می‌شود.
وی به خریداری و راه‌اندازی دستگاه شتاب‌دهنده خطی نیز اشاره کرد و گفت: این دستگاه با وجود تحمل هزینه‌های بسیار سنگین تهیه شد تا جایی که با فراهم کردن این دستگاه واحد رادیوتراپی انجمن به یکی از مجهزترین بخش‌های رادیوتراپی با جدیدترین تکنولوژی در منطقه تبدیل شد.
خشابی در ادامه به خدمات ارائه شده توسط انجمن به بیماران سرطانی از ابتدای فعالیت تا پایان سال 1389 نیز اشاره کرد و یادآور شد: این انجمن در آذربایجان غربی از سال 1369 آغاز به فعالیت کرد که از روزهای آغاز تاسیس تا پایان سال گذشته بیش از 76 هزار نفر خدمت شیمی‌درمانی دریافت کردند همچنین بیش از 67 هزار نفر ویزیت شدند.
رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای تاسیس انجمن تاکنون به بیش از 13 هزار نفر خدمت رادیوتراپی، بیش از 4 هزار نفر خدمت سیمیولاتور، بیش از 2 هزار نفر خدمت ماموگرافی ارائه شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول