اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل انجمن خیریه مهرانه زنجان:

تمام بیماران سرطانی در زنجان تحت حمایت هستند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل انجمن خیریه مهرانه زنجان گفت: استان زنجان تنها استانی است که بیمار سرطانی بدون حامی ندارد.

تمام بیماران سرطانی در زنجان تحت حمایت هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر وثوق ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعالان انجمن خیریه مهرانه زنجان از قشر فرهیخته زنجان هستند، اظهار داشت: ریاست هیئت امنای این انجمن بر عهده پروفسور ثبوتی است.
وی با اشاره به اینکه انجمن خیریه مهرانه اقدام به کمک دارویی به بیماران سرطانی می‌کند، تصریح کرد: انجمن مهرانه به ازای هر نسخه 120 هزار تومان به بیماران کمک نقدی می‌کند.
مدیر عامل انجمن خیریه مهرانه زنجان کمک‌های مالی انجام شده در شش ماهه نخست سال جاری به بیماران را 180 میلیون تومان اعلام کرد.
وی از دیگر کمک‌های انجمن خیریه مهرانه را تجهیز یک بخش بیمارستان ولی‌عصر (عج) اعلام کرد و گفت: همه هزینه‌های تجهیز 22 تخت بیمارستان ولی‌عصر که در حال حاضر به 32 تخت رسیده است، توسط انجمن مهرانه پرداخت شده است.
وثوق از تعلق یک مهمانسرا در تهران برای دادن امکانات به بیماران سرطانی مراجعه کننده از استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: بیماران نیازمند به پرتودرمانی و برخی دیگر از خدمات به هنگام اعزام به تهران از مهمانسرای موجود در تهران استفاده می‌کنند.
وی با اشاره به دریافت کمک از خیران به صورت ثابت و موردی گفت: تعداد 30 هزار قلک نیز در بین اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان توزیع شده است که کمک شایان توجهی به افزایش کمک‌ها به انجمن خیریه مهرانه کرده است.
مدیر عامل انجمن خیریه مهرانه زنجان مبلغ کمک‌های انجام شده به انجمن خیریه را 40 تا 50 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: اگر این مبلغ سه برابر شود انجمن خیریه مهرانه می‌تواند همه نیازهای دارویی بیماران سرطانی استان زنجان را تامین ‌کند.
وی واگذاری 9 آپارتمان از طرف خیران را از جمله کمک‌های خیران استان زنجان به انجمن خیریه مهرانه زنجان اعلام کرد و گفت: انجمن خیریه زنجان شش ساختمان را نیز به صورت امانی در اختیار دارد.
وثوق از تحقق انجمن خیریه مهرانه زنجان بعد از پنج سال خبر داد و گفت: روز جمعه احداث ساختمان کلینیک برای آوردن دستگاه رادیوتراپی کلنگ‌زنی می‌شود.
وی مبلغ پیش‌بینی شده برای احداث کلینیک تخصصی رادیوتراپی را در حدود 10 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: انجمن خیریه مهرانه زنجان در حال حاضر در حدود 500 میلیون تومان از این مبلغ را در اختیار دارد.
مدیر عامل انجمن خیریه مهرانه زنجان با اشاره اینکه استان زنجان از معدود استان‌هایی است که دستگاه رادیوتراپی ندارد، تاکید کرد: کلینیک تخصصی رادیوتراپی زنجان در چند فاز احداث می‌شود.
وی نکته اصلی در ساخت کلینیک تخصصی سرطان را رایگان بودن خدمات آن اعلام کرد و گفت: مسئولان مهرانه بنا دارند پس از احداث کلینیک تخصصی خدمات ارائه شده در آن به صورت رایگان به بیماران ارائه شود مگر آنکه کسی خودش بخواهد کمک کند.
وثوق با اشاره به امکاناتی که در اختیار انجمن خیریه مهرانه قرار گرفته است، تصریح کرد: این انجمن فعالیت خود را از صفر آغاز کرده و در حال حاضر در اینجا قرار دارد و برای ادامه فعالیت‌هایش هم به خدا توکل کرده است.
وی حضور عموم مردم را در مراسم کلنگ‌زنی کلینیک تخصصی سرطان زنجان آزاد اعلام کرد و افزود: پیشرفت‌های انجمن خیریه مهرانه منوط به یاری مردم خیر استان زنجان است.
مدیر عامل انجمن خیریه مهرانه زنجان با اشاره به راه‌اندازی شعبه انجمن خیریه زنجان در شهر خرم‌دره تاکید کرد: انجمن خیریه مهرانه زنجان تا کنون به همه بیماران استان خدمات اراده می‌کرد ولی از این به بعد انجمن نیاز به حمایت خیران از سراسر استان دارد.
وی با بیان اینکه استراحتگاه مهرانه زنجان که در تهران فعالیت می‌کند تا کنون به صورت آبرومندانه اداره شده است، تاکید کرد: انجمن خیریه مهرانه زنجان برای ساخت و تکمیل کلینیک تخصصی خود نیازمند یاری خیران استان زنجان از همه جای ایران و جهان است.
وثوق اضافه کرد: جلسات مقدماتی با خیران مقیم مرکز کشور برگزار شده و قول‌های خوبی از طرف انها برای کمک به احداث کلینیک تخصصی رادیوتراپی داده شده است.
وی با اشاره به اینکه فقط پنج سال از عمر انجمن خیریه مهرانه زنجان می‌گذرد، تصریح کرد: بسیاری از مسئولان انجمن‌های سایر استان‌ها اقدام به گرفتن مشاوره از مسئولان انجمن مهرانه زنجان برای گسترش فعالیت‌های خود می‌کنند.
مدیر عامل انجمن خیریه مهرانه زنجان با اشاره به آغاز فعالیت‌های انجمن‌های خیریه برای حمایت از بیماران سرطانی با الگو گرفتن از انجمن خیریه مهرانه زنجان افزود: انجمن خیریه مهرانه زنجان با برگزاری همایش حامیان بیماران سرطانی در سه سال پیش به گسترش فعالیت انجمن‌های حامی بیماران سرطانی در کشور کمک فراوانی کرد.
وی احداث کلینیک تخصصی رادیوتراپی را نقطه عطفی برای فعالیت‌های توسعه‌ای استان زنجان عنوان کرد و گفت: انجمن خیریه مهرانه زنجان برنامه‌هایی را برای نصب و راه‌اندازی دستگاه‌هایی در این کلینیک پیش‌بینی کرده است که می‌تواند به توسعه استان کمک کند.
وثوق با اشاره به همکاری مطلوب مسئولان استان به ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با انجمن خیریه مهرانه تاکید کرد: مسئولان انجمن به دور از هر گونه گرایش از این همکاری کمال تقدیر را دارند، چرا که مسئولان دانشگاه همکاری خوبی با انجمن خیریه مهرانه زنجان در راستای گرفتن مجوز از وزارتخانه برای احداث کلینیک داشتند.
وی در پایان از همکاری مردم استان زنجان برای حمایت‌هایشان از فعالیت‌های انجمن خیریه مهرانه تقدیر و تصریح کرد: کمک‌های انجام شده در شش ماهه نخست سال جاری 20 میلیون تومان بیشتر از همه مبلغی بود که در طی سال گذشته به این انجمن کمک شده بود.
مدیر عامل انجمن خیریه مهرانه زنجان تاکید کرد: استان زنجان تنها استانی است که بیمار سرطانی بدون حامی ندارد، و هر کس بتواند یک بیمار را به انجمن خیریه متصل کند ما دست او را به گرمی می‌فشاریم.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول