اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی تبریز:

بیماران سرطانی نیازمند محلی مناسب برای ادامه معالجه هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی تبریز، عدم محل مناسب برای موسسه مذکور را یکی از مشکلات برشمرد و خواهان مساعدت‌های فکری در این زمینه شد.

بیماران سرطانی نیازمند محلی مناسب برای ادامه معالجه هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد واعظی قراملکی ظهر امروز در گردهمایی مدیران هیئت مدیره سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان تبریز، اظهار داشت: این موسسه تاکنون 360 نفر مریض مبتلا به سرطان را در طول چهار سال گذشته از محل دریافت‌های نقدی خیران بهره‌‌مند ساخته است.
رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی تبریز، گفت: در این مسیر از متخصصان و پزشکان به صورت رایگان برای درمان مریضان استفاده شده است.
وی در قسمتی از سخنان خود به اقداماتی در رابطه با اسکان بیماران، «بیمه تکمیلی»، استفاده از اساتید دانشگاه علوم پزشکی برای مساعدت به بیماران و فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی همچنین اطلاع‌رسانی در خصوص سرطان و مبارزه با آن از سوی موسسه اشاره کرد.
واعظی، عدم محل مناسب برای موسسه مذکور را یکی از مشکلات برشمرد و خواهان مساعدت‌های فکری در این زمینه شد.
رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی تبریز تصریح کرد: باور کنید کمک به بیماران سرطانی و صحبت کردن درباره تجربه‌های مختلف دوران بیماری، هدیه‌ای ارزشمند برای آنها است.
وی افزود: این کار که شاید از نظر شما ساده و حتی بی‌اهمیت باشد، برای فرد بیمار ارزشی وصف نشدنی دارد، با این کار در تشخیص به موقع، درمان مناسب و حتی کمک‌های پس از درمان به آنها کمک می‌کنید، کمکی که شاید فردی را به زندگی امیدوار کند و او را به زندگی برگرداند.
رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی تبریز تصریح کرد: سرطان بیماری قابل پیشگیری، تشخیص و درمان است بنابراین با شناسایی علایم و عوامل خطرساز می‌توان از بروز سرطان‌ها پیشگیری کرد و هزینه‌هایی که به جامعه تحمیل می‌شود را کنترل کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول