اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی خبر داد:

احداث سرای اقامتی بیماران سرطانی ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیر انجمن حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی گفت: هم‌اکنون سرای اقامتی برای نگهداری بیماران سرطانی در دست احداث است.

احداث سرای اقامتی بیماران سرطانی ارومیه
جواد خشابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: در حال حاضر سرای اقامتی ویژه بیماران سرطانی با ظرفیت 50 سوئیت در دست احداث است که با تمام شدن مراحل ساخت و ساز فضای مناسب برای اسکان در اختیار بیماران نیازمند و خانواده‌هایشان قرار می‌گیرد.
وی افزود: در صورتی که این مرکز اقامتی به بهره‌برداری برسد تعدادی از بیماران مراجعه‌کننده از مناطق دورافتاده و سایر شهرستان‌ها در ارتباط با اقامت خود برای سپری کردن دوره درمان با مشکلی روبه‌رو نمی‌شوند از این رو برای تکمیل پروژه باید دولت‌مردان و خیران مساعدت کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط فیزیکی بیماران و مشکلات ناشی از بیماری متاسفانه پذیرش آنها در هتل و مهمانسراها با اکراه و بی‌میلی صورت می‌گیرد یا اینکه خانواده‌ها از بضاعت مالی مناسبی برای تامین هزینه هتل برخوردار نیستند از این رو برای اسکان در دوره درمان با چالش‌های شدید روبه‌رو می‌شوند که مشاهده وجود این قبیل مسائل ما را بر آن داشت در راستای احداث یک سرای اقامتی گام برداریم.
وی، احداث این سرای اقامتی را یکی از برنامه‌های کلان انجمن عنوان کرد و افزود: اعضای انجمن به طور جدی موضوع احداث مرکز اقامتی را دنبال می‌کنند از این رو برای بهره‌برداری سریع آن باید هموطنان نیکوکار حمایت‌های خود را دریغ نکنند.
خشابی در بخش دیگری از سخنان خود خریداری دستگاه سی‌تی‌سیمیولاتور را یکی دیگر از برنامه‌های کلان اعضای انجمن عنوان کرد و ادامه داد: برای بالا بردن امکان شناسایی محل توده‌های سرطانی به صورت دیجیتال باید نسبت به تهیه یک دستگاه سی‌تی‌سیمیلاتور اقدام شود که بدون شک در این ارتباط کمک‌های خیران راهگشا است.
رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی گفت: اقشار مختلف مردم به انحای متعدد در راستای کمک کردن به بیماران سرطانی می‌توانند گام بردارند به طوری که از طریق واریز وجوه نقدی انجمن را برای تهیه امکانات درمانی، دارویی و اسکان یاری برسانند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول