اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال قزوین استعفا داد

خبرگزاری فارس: صادق پورمهدی رئیس هیئت فوتبال قزوین به دلیل مشکلات شغلی و دغدغه‌های شخصی از سمت خود استعفا داد.

رئیس هیئت فوتبال قزوین استعفا داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، صادق پورمهدی حدود سه ماه مانده به پایان دوره مدیریتش در هیئت فوتبال قزوین برای دومین بار استعفانامه خود را تقدیم فدراسیون فوتبال کرد.

پورمهدی حدود 3.5 سال پیش در یک انتخابات جنجال برانگیز به ریاست هیئت فوتبال درآمده بود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان قزوین دقایقی پیش در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین خبر استعفای رئیس هیئت فوتبال قزوین را تأیید کرد و گفت: پورمهدی رئیس هیئت فوتبال قزوین به علت گرفتاری‌های شخصی و مشکلات شغلی و اداری از سمتش استعفا داده است.

اکبر محمودی استعفا را حق قانونی هر رئیس هیئتی دانست و بیان کرد: استعفا حق قانونی رؤسای هیئت‌هاست چراکه رؤسای هیئت‌ها به عنوان کارمند رسمی اداره ‌کل ورزش و جوانان محسوب نمی‌شوند.

این مقام مسئول اضافه کرد: مجمع فدراسیون فوتبال باید در خصوص پذیرفتن و یا رد استعفای پورمهدی رئیس هیئت فوتبال قزوین تصمیم‌گیری کند.

در ادامه معاون اداره ورزش و جوانان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با پذیرفتن و یا رد استعفای پورمهدی از سوی فدراسیون فوتبال به دست ما نرسیده است.

مجید احمدپور ادامه داد: در صورتی که فدراسیون فوتبال استعفای پورمهدی رئیس هیئت فوتبال قزوین را بپذیرد، استان قزوین مجمع انتخابات سرپرست هیئت فوتبال قزوین را برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: پس از صحبت با مدیرکل محترم ورزش و جوانان قزوین برای گزینه سرپرستی این هیئت تصمیم‌گیری می‌شود.

گفتنی است سال گذشته با استعفای پورمهدی رئیس هیئت فوتبال قزوین، اداره‌ کل ورزش و جوانان قزوین اقدام به ثبت‌نام نامزدهای ریاست هیئت فوتبال قزوین کرد و هفت نفر کاندیدای ریاست هیئت فوتبال قزوین شدند که با رد استعفای پورمهدی از سوی کفاشیان، مجمع انتخابات سرپرست هیئت فوتبال قزوین برگزار نشد.

همچنین رضا مطلبی دبیر هیئت فوتبال قزوین نیز دو ماه پیش از سمت خود استعفا داده بود.   

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول