اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان انجام شد

بهره‌برداری از سالن ورزشی چند منظوره بشارت بشرویه

خبرگزاری فارس: با حضور معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و جمعی از هیئت همراه، سالن ورزشی چند منظوره بشارت بشرویه به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از سالن ورزشی چند منظوره بشارت بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه ورزشی بشارت که در محل ورزشگاه تختی برگزار شد ضمن تبریک به مردم ورزشکار و ورزش دوست بشرویه گفت: این پروژه شصت و پنجمین پروژه ورزشی است که امسال به بهره‌برداری می‌رسد و از آنجایی که وزارت ورزش، نگاهی عدالت‌محور به مناطق محروم و دور افتاده دارد این‌بار در شهرستان بشرویه شاهد افتتاح این پروژه ورزشی هستیم.

سیداحمد رسولی‌نژاد ادامه داد: 3 هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد که بعضی از آنها قدمت 20 ساله دارند و دولت مصمم است که این پروژه‌ها را به اتمام برساند.

وی ضمن اشاره به ایجاد مرکز استعدادیابی در شهرهای کوچک برای کشف و شناسایی استعدادهای ورزشی نونهالان، نوجوانان و جوانان افزود: با توجه به ملی مذهبی بودن ورزش زورخانه‌ای که اخلاق اسلامی و انسانی در آن رعایت می‌شود و الگوی جوانان قرار می‌گیرد عمده بودجه ورزش استان به این ورزش تعلق می‌گیرد و ما سعی می‌کنیم که در هر شهرستان حداقل یک زورخانه داشته باشیم.

معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ضمن دادن مژده به مردم بشرویه در زمینه تأمین اعتبار استخر سرپوشیده شنا و سالن ورزشی روستای غنی‌آباد از اعتبارات ملی گفت: محورهای ما در وزارت ورزش توجه به ورزش‌های بومی و محلی است و در منطقه بشرویه به دلیل کویری بودن و علاقه مردم به کویرنوردی، کمپ کویرنوردی در سال جدید احداث می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول