اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

سالن ورزشی روستای سودجان بهره‌برداری می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: سالن ورزشی روستای سودجان از توابع بخش لاران با ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار و ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

سالن ورزشی روستای سودجان بهره‌برداری می‎شود

داریوش رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر احداث چهار سالن ورزشی روستایی در سطح شهرستان شهرکرد در دست احداث است که با بهره‌برداری از این طرح‌های ورزشی ارتقا سرانه ورزشی این شهرستان را شاهد خواهیم بود.

وی ‌با بیان اینکه این سالن‌های ورزشی با اختصاص 7 میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در دست احداث است، گفت: سالن ورزشی روستای یان چشمه از توابع بخش بن با 2 میلیارد ریال اعتبار استانی، ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رضایی افزود: سالن ورزشی روستای سودجان از توابع بخش لاران با ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار و ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی تکمیل و آماده بهره برداری است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سالن ورزشی روستای شیخ شبان از توابع بخش بن نیز با 2 میلیارد ریال اعتبار و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی سالن ورزشی روستای چلوان از توابع بخش سامان گفت: تاکنون‌ 3 میلیارد ریال اعتبار استانی برای احداث این سالن هزینه شده است.

رضایی در ادامه با اشاره به نقش مدیریت روستا در مسیر توسعه، عمران و آبادانی، گفت: عمران و آبادانی روستاها همواره یکی از اهداف مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و دهیاران باید در این زمینه همگام با سیاست‌های نظام و دولت گام بردارند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در سال جهاداقتصادی بدون تردید شاهد شکوفایی و توسعه هرچه بیشتر روستاهای کشور خواهیم بود، اضافه کرد: در سال‌جاری باید جهاداقتصادی را به معنای حقیقی کلمه سرلوحه امور قرار داده و بستر را برای پیشرفت نظام اسلامی هموار کنیم.

رضایی در ادامه با اشاره به نقش دهیاران در توسعه روستایی شکل‌گیری دهیاری‌ها را سبب ساماندهی مدیریت و توسعه روستایی برشمرد و گفت: در دولت خدمتگزار نگاهی ویژه به عمران روستاها شده است به طوری که در حال حاضر در تمامی شاخص‌ها تحولی بنیادی در توسعه و بهبود زیرساخت‌های روستاها شکل گرفته است.

این مقام مسئول بیان کرد: دهیاران باید تلاش بیشتری کرده و مشکلات موجود در روستاها را به مدیریت امور روستایی استانداری منعکس کنند تا بتوانیم این روستاها را مورد حمایت بیشتر قرار دهیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول