اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون مداحان سمنان تأکید کرد

نقش مؤثر مداحان در دوران دفاع مقدس / نقش مداحان حفظ شود

خبرگزاری فارس: مسئول کانون مداحان استان سمنان ضمن تأکید بر اینکه مداحان در دفاع مقدس نقش بسیار مؤثری داشتند، گفت: مداحان با اشعار حماسی خود باعث شور و نشاط بین رزمندگان می‏شدند.

نقش مؤثر مداحان در دوران دفاع مقدس / نقش مداحان حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اسماعیل یارمحمدی ظهر امروز در نشستی در همین باره با اشاره به اینکه مداحان با اشعار حماسی خود باعث شور و نشاط بین رزمندگان می‏شدند، افزود: نسبت دفاع مقدس با عاشورا غیرقابل انکار و به قدری بدیهی است که نمی‏توان آن را به غیر از عاشورا با موارد دیگری سنجید.

وی با بیان اینکه مناطق عملیاتی دفاع مقدس محل حضور شهداست، به نقش راویان دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: لازم است تا راویان دفاع مقدس هنرمندانه این خاطرات و وقایع را به جامعه منتقل کنند.

یارمحمدی با برشمردن نقش مداحان به عنوان مروج اسلام ناب محمدی(ص) تصریح کرد: مداح باید اخلاق و ادب مداحی را رعایت کند و آن را توفیق عنایت شده از معصومان بداند و سیره اهل‌بیت(ع) را در جامعه توسعه دهد.

مسئول کانون مداحان استان سمنان با اشاره به نقش مداحان در جنگ نرم اظهار داشت: جامعه و بخش فرهنگی کشور برنامه روشنی در بهره‏گیری از ظرفیت مداحی ندارد و باید به این نقش واقف شده و این توانایی را بشناسد.

‏یارمحمدی با بیان اینکه در جنگ نرم نیز مداحی نقش مؤثری دارد، گفت: در جنگ نرم از تریبون مداحی می‏توان تمام پیام‏های فرهنگی، تربیتی، عقیدتی و سیاسی انقلاب اسلامی را به مردم منتقل کرد.

مسئول کانون مداحان استان سمنان در پایان خاطرنشان کرد: تریبون مداحی رسانه‏ای است که در اقصی نقاط کشور تأثیرگذار خواهد بود و این تأثیرگذاری با هیچ وسیله دیگری قابل جبران نیست، بنابراین باید با برنامه‏ریزی توأم با آموزش مؤثر، شرایطی را فراهم کرد که مداحان نقش خود را ایفا کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول