اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان:

کربلای ایران دانشگاه دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: نسل جوان جامعه با حضور در این مناطق می‌توانند با این ارزش‌ها به نحو مطلوبی آشنا شوند.

کربلای ایران دانشگاه دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام محرم تیموری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کاروان‌های راهیان‌نور از برنامه‌های تاثیرگذار در کشور محسوب می‌شود که تاکنون اثرات مطلوبی را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی جامعه باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد تصریح کرد: در چند سال اخیر با اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس رشادت‌ها و فداکاری‌های نسل انقلاب به نسل جوان جامعه انتقال می‌یابد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اینکه کاروان‌های راهیان‌نور از برنامه‌های مهم در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان محسوب می‌شود اضافه کرد: استقبال بی‌نظیر مردم از کاروان‌های راهیان‌نور در استان مطلوب است.

وی حضور دانشجویان در این مناطق را مهم ارزیابی کرد و گفت: حضور دانشجویان در این مناطق موجب آشنایی این نسل با رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس شده است.

حجت‌الاسلام تیموری با اشاره به تاثیرات کاروان‌های راهیان‌نور در راستای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان خاطر نشان کرد: دگرگونی‌های درونی در بین دانشجویان در این اردوها بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه کاروان‌های راهیان‌نور از تاکیدات مقام معظم رهبری محسوب می‌شود افزود: تاثیرات این کاروان‌ها بر کسی پوشیده نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اینکه اعزام دانشجویان بسیجی در سال جاری دو برابر سال گذشته است یادآور شد: در سال جاری بیش از 2 هزار دانشجوی بسیجی به کربلای ایران اعزام شدند.

وی با بیان اینکه امکانات و ظرفیت‌های لازم برای اعزام کاروان‌های راهیان‌نور در استان فراهم شده است خاطر نشان کرد: مسئولان استان و رؤسای دانشگاه‌ها در این برنامه فرهنگی هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند.

حجت‌‌‌الاسلام تیموری بر ضرورت انتقال ارزش‌ها و مفاهیم دوران دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و ادامه داد: حضور اقشار مختلف مردم در مشهدالشهدا و بازدید از یادمان‌ها موجب آشنایی بیشتر آنها با فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس می‌شود.

وی انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس را از طریق حضور دانشجویان در کربلای ایران مهم دانست و گفت: نسل جوان جامعه با حضور در این مناطق می‌توانند با این ارزش‌ها به نحو مطلوبی آشنا شوند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول