اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خبر داد

حضور 2 هزار خادم در یادمان‌های دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) از حضور بیش از 2 هزار خادم و راوی در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان خبر داد.

حضور 2 هزار خادم در یادمان‌های دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ستاد مرکزی اطلاع رسانی راهیان نور، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) با اعلام این خبر از بازدید روزانه زائرین از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس گفت: بازدیدها نسبت به سال گذشته پیشرفت چشم گیری داشته است برای نمونه امسال ما در یادمان‌های شلمچه و اروند به طور روزانه 50 هزار و 30 هزار نفر بازدید کننده داریم.

شاهوارپور گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در دو سال اخیر همچنان در برخی از یادمان‌ها با مشکلات زیر ساختی اعم از تأمین آب شرب، سرویس‌های بهداشتی و آلودگی‌های محیطی از جمله آلودگی به میدان مین مواجه هستیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود به برخی مشکلات حاشیه ای از جمله وضعیت جاده‌ها، ضعف خدمت رسانی سرویس حمل و نقل عمومی و راه آهن اشاره کرد.

وی درباره حضور دانش آموزان در مناطق و یادمان‌های دفاع مقدس گفت: امسال با توجه به تأکیدات انجام شده درباره حضور دانش آموزان و فرهنگیان اقدامات مناسبی صورت گرفته که از آن جمله می‌توان به اعزام یک میلیون نفر دانش آموز به یادمان‌ها اشاره کرد.

وی همچنین از فعالیت و همکاری وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به قرار گرفتن درس آمادگی دفاعی به صورت عملی، این درس در یادمان‌ها به صورت عملی آموزش داده می‌شود و این مهم باعث استقبال دانش آموزان از این یادمان‌ها شده است.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول