اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی شهرستان کنگان:

35 واحد تولیدی در جنوب بوشهر پروانه کاربرد علامت استاندارد دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی شهرستان کنگان گفت: 35 واحد تولیدی در جنوب بوشهر پروانه کاربرد علامت استاندارد دارند.

35 واحد تولیدی در جنوب بوشهر پروانه کاربرد علامت استاندارد دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مصطفی رامشی عصر امروز در بازدید مسئولان کنگان از اداره استاندارد کنگان اظهار داشت: اداره استاندارد وظایف بسیار حساسی بر عهده دارد و همه کارکنان این اداره باید نهایت دقت را به ویژه در امر نظارتی داشته باشند.

رئیس اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی شهرستان کنگان افزود: در حال حاضر 35 واحد تولیدی در شهرستان‌های کنگان، دیر و جم دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد هستند.

رامشی یادآور شد: با پیگیری‌های بعمل آمده صدور گواهیcoc (مجوز کالای مطابقت با استانداردهای ملی) در محدوده استاندارد شهرستان کنگان تا سقف حداکثر 500 دلار از این پس در شهرستان کنگان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون این اداره با 3 نیرو سه شهرستان کنگان، دیر و جم را پوشش می‌دهد گفت: افزایش نیرو از خواسته‌های مهم ماست که در صورت تزریق نیروی انسانی میزان فعالیت این اداره بالاتر و در کار مردم نیز سهولت بهتری انجام می‌گیرد.

رامشی با بیان اینکه هم‌اکنون 8 آزمایشگاه همکار در 3 شهرستان در زمینه‌های مختلف از جمله مواد غذایی (آدامس،بیسکوییت، برنج)، ایمنی لوازم خانگی و برقی، صوتی و تصویری، تیرچه و بلوک و فرآورده‌های نفتی با این اداره همکاری می‌کنند به حجم بالای واردات کالا بویژه برنج در دیر اشاره کرد و اذعان داشت: برای تسریع در خدمت‌رسانی، آزمایشگاهی مجهز در دیر فعال و راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: بدلیل تخصصی بودن برخی کالاها هم اکنون 90 درصد آزمایشات محصولات وارداتی در مرکز استان انجام می‌شود.

فرماندار کنگان نیز گفت: با توجه به بعد مسافت با مرکز استان باید تلاش شود آزمایشات در خود شهرستان انجام گیرد.

تیمور یزدان‌شناس افزود: مذاکراتی با مدیران استانی در این راستا صورت گرفته و ما آمادگی خود را برای هر نوع همکاری در این مقوله اعلام کردیم.

وی همچنین از مسئولان مربوطه خواست برای تسریع در امور مردم آزمایشگاه‌های مربوط به بخش خصوصی در این شهرستان فعال شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول