اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت

بازدید هیئت تجاری افغانستان از 4 واحد تولیدی شیروان

خبرگزاری فارس: هیئت تجاری، بازاریابی منتخب افغانستان که به خراسان شمالی سفر کرده‌اند از چهار واحد تولیدی، صنعتی شیروان بازدید کردند.

بازدید هیئت تجاری افغانستان از 4 واحد تولیدی شیروان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این هیئت تجاری پیش از ظهر امروز در سومین روز از سفر خود از کارخانه آب معدنی کانی‌گل، واحد تولیدی سنگ جا نمای پارت، ترش کامان خراسان شمالی و همچنین شرکت بهنوش بازدید به عمل آوردند.

این هیئت تجاری افغانستانی طی این بازدیدها با خط تولید این واحدها آشنا و در جریان فرآیند امور قرار گرفتند. روز گذشته نیز این هیئت تجاری، بازاریابی از 10 واحد تولیدی شهرک صنعتی شماره یک و دو بجنورد بازدید به عمل آوردند.

این واحدهای صنعتی که مورد بازدید این هیئت قرار گرفتند، شامل نگار پلاستیک بجنورد، نشاسته خوشه‌زرین، آرد شریعت، سیم و کابل، امید پاتریک، پیشرو مصالح شرق، کیا الکترود، سبک‌سازان شرق و پارس اکسیر خراسان شمالی بودند.

این گروه همچنین از بخش‌های مختلف مجتمع پتروشیمی خراسان در 17 کیلومتری شرق بجنورد بازدید کردند. بازدید از کارخانه سیمان بجنورد از دیگر برنامه‌های این هیئت تجاری بازاریابی بود که بعد از ظهر امروز انجام خواهد شد. بر اساس برنامه قرار است تا عصر امروز میز مذاکرات و قراردادهای تجاری در بجنورد برپا شود.

این نخستین سفر هیئت افغانستانی به خراسان شمالی بوده که توانمندی‌های این استان مورد توجه این هیئت قرار گرفته است.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول