اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین‌زهرا:

امور فرهنگی و اعتقادی در اولویت وظایف مسئولان قرار گیرد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: در سال جدید توجه به عرصه اعتقادی، فرهنگی و همچنین تقویت بنیه‌های اجتماعی باید جزو برنامه‌های اولویت دار مسئولان و نهادهای مرتبط با امور فرهنگی قرار گیرد.

امور فرهنگی و اعتقادی در اولویت وظایف مسئولان قرار گیرد

مصطفی شامحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا اظهار کرد: مقام معظم رهبری با هوشمندی و آگاهی مثال زدنی همواره کشور را از گزند دشمنان و مستکبران حفظ و زمینه پیشرفت و اقتدار کشور را فراهم کرده است.

وی افزود: قطعا در عرصه‌های شکوفایی و پیشرفت باید ضمن توکل به خدا نسبت به تلاش مضاعف و ارتقای سطح علمی و صنعتی توجه بیشتری نشان دهیم.

معاون فرماندار بویین‌زهرا با بیان اینکه ملاک‌های انتخاب افراد برای خدمتگزاری در کشور همواره تقوا و خدا‌ترسی است، تصریح کرد: مشارکت مردم در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی دشمنان را دچار خودباختگی و هراس کرده است.

شامحمدی اضافه کرد: رشد بی‌سابقه کشور در ابعاد مختلف و اشتیاق جوانان برای تکاپوی بیشتر، نشان‌دهنده آمادگی همه‌جانبه کشور برای جهش بزرگ سازندگی و عمران است.

وی عنوان کرد: دولت و مسئولان باید با حمایت و تقویت هر چه بیشتر اقشار جوان و پویای جامعه و استقبال از طرح‌های آنان زمینه را برای شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای آنان فراهم کنند.

معاون فرماندار بویین‌زهرا بیان کرد: در سال جدید توجه به عرصه اعتقادی و فرهنگی و همچنین تقویت بنیه‌های اجتماعی باید جزو برنامه‌های اولویت‌دار مسئولان و نهاد‌های مرتبط با امور فرهنگی قرار گیرد.

شامحمدی خاطر نشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی هرگاه که از پیشرفت‌ها و اقتدار چشم‌گیر ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی احساس حقارت می‌کنند با هجمه و ترور در صدد انتقام‌گیری از جوانان و دانشمندان غیور و سخت کوش کشور بر می‌آیند.

وی با اشاره به تلاش کشورهای غربی برای اعمال تحریم‌های نفتی بر ایران تصریح کرد: نظام اسلامی امروز با قدرت و صلابت مثال زدنی در عرصه بین‌المللی ظاهر شده و تمام تلاش دولت‌های غربی و استکباری هم بی‌نتیجه خواهد بود.

شامحمدی خاطر نشان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، آمریکا و هم پیمانانش با فشار و اعمال تحریم‌های گسترده درصدد تضعیف همه جانبه کشور در بخش‌های مختلف بوده‌اند ولی به لطف خداوند متعال و پایداری ملت همه دسیسه‌های آنان نقش بر آب شده است.

وی در پایان با قدردانی از مردم برای حضور در صحنه‌های حمایت از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی تصریح کرد: تداوم پیشرفت و آبادانی اقتصادی در کشور قطعاً وابسته به مشارکت مردم و حضور آنها در عرصه‌های سازندگی و عمرانی است.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول