اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بخش رامند:

حمایت از قشر کارگر باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بخش رامند گفت: با اراده مستحکم و عزم را‌سخ از سوی مسئولان و مردم زمینه حمایت از کالاهای ملی و کارگران زحمت‌کش داخلی محقق می‌شود و نیز حمایت از قشر کارگر باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.

حمایت از قشر کارگر باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد

حجت‌الاسلام حسین انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: در سالی که مقام معظم رهبری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری کرده‌اند باید در راستای این اصل مهم، توجه ویژه‌ای به سرمایه‌گذاران داخلی شود.

وی افزود: با اراده مستحکم و عزم را‌سخ از سوی مسئولان و مردم، زمینه حمایت از کالاهای ملی و کارگران زحمت‌کش داخلی فراهم می‌شود نیز حمایت از قشر کارگر باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه بخش رامند تصریح کرد: به هر میزان که کشور نیاز داشته باشد باید در صحنه حاضر بود و از کیان انقلاب اسلامی دفاع کرد.

انصاری با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و موانع در کشور با تلاش و همت مضاعف برداشته می‌‌شود، عنوان کرد: رمز پیروزی جامعه در عرصه‌های مختلف تنها اتکا به نیروی داخلی و استفاده از منابع و همچنین توان ملی است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مردم همیشه به این مسئله اعتقاد داشته‌اند که با تکیه بر توان و انرژی خود هیچ‌گاه دستشان را به سمت بیگانگان و دولت‌های مستکبر دراز نکنند.

امام جمعه بخش رامند اضافه کرد: باورها و ارزش‌های انقلابی در مردم‌ همواره عامل اصلی پیروزی و سربلندی آنان در طول دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

انصاری عنوان کرد: دشمنان و مستکبران جهانی با انواع تحریم‌ها و فشار‌های شدید اقتصادی به‌ دنبال تضعیف روحیه ملت غیور ایران اسلامی هستند.

وی افزود: هیچ‌کس نباید ذره‌ای در دل خود احساس یأس و نا‌امیدی نسبت به تهدید‌های ابرقدر‌ت‌های جهانی داشته باشد، زیرا نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز توانسته با پشتوانه مردمی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک قدرت برتر جهانی شود.

امام جمعه بخش رامند با اشاره به لزوم تقویت وحدت و یکپارچگی در جامعه خاطر نشان کرد: مردم و مسئولان باید بدانند که دشمنان لحظه‌ای در اهداف خود کوتاهی نمی‌کنند و وحدت مردم تنها سلاحی است که می‌تواند آنها را به مرحله نابودی بکشاند.

انصاری ادامه داد: مردم در تمام عرصه‌های دفاع از کشور و آرمان‌های شهدا حاضر بوده و حمایت خود را از ولایت مطلقه فقیه به طور جدی نشان داده‌اند.

وی در پایان سخنانش با اشاره به لزوم تعامل نهاد‌ها و مراکز علمی و صنعتی در راستای پیش‌برد شعار تولید ملی در کشور گفت: باید در سال جاری سعی شود با هم‌دلی و توجه دقیق و جدی‌تر به حوزه تولیدات ملی، زمینه را برای رونق هر‌چه بهتر و با کیفیت‌تر کالاهای داخلی فراهم شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول