اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وعده‌ها 8 ماهه شد

خبرنگاران اسیر وعده‌های مسئولان؟!

خبرگزاری فارس: در حالی هشت ماه از وعده هدیه رئیس جمهور به خبرنگاران می‌گذرد که مسئولان استان اردبیل همچنان با وعده‌های کوتاه مدت خود خبرنگاران را در بلاتکلیفی گذاشتند.

خبرنگاران اسیر وعده‌های مسئولان؟!

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حالی اواخر سال گذشته خبرنگاران فعال در پایتخت بعد از کش و قوس‌های فراوان هدیه‌های خود را در نهایت دلخوری و برخی نقد و انتقاد‌ها دریافت کردند که خبرنگاران استان اردبیل با گذشت یک ماه از توزیع مرکز‌نشین‌ها همچنان اسیر وعده‌های نا به جای مسئولان هستند.

در این ارتباط نه تنها مسئولان ارشاد و معاون مطبوعاتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پاسخگو نیست بلکه به نوشته‌ها و گله‌مندی‌های خبرنگاران نیز که گویی به مذاق آقایان خوش نیامده است واکنش تند نشان داده و اعلام می‌کنند که ما در این باره هیچ کاره هستیم.

این اظهارات خنده‌دار از سوی مسئولان متولی مطبوعات و رسانه‌ها و خبرنگاران در حالی مطرح می‌شود که متولی این حوزه در استان اردبیل که اصلا سررشته‌ای از حوزه خبر، مطبوعات و رسانه‌ها ندارد تنها به بیان اظهارات نامقبول اکتفا کرده و از خبرنگاران می‌خواهد در این زمینه سئوال و پرسشی را مطرح نکرده و منتظر وعده سر‌خرمن مسئولان کشوری باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این وضعیت در حالی است که در برخی از استان‌های همجوار توزیع هدیه 300 و 400 هزار تومانی خبرنگاران که در 17 مرداد سال 90 از سوی رئیس جمهور داده شده بود آغاز شده ولی در استان اردبیل هیچ تحرک و حرکتی در این زمینه مشاهده نمی‌شود.

شیرینی چنین پیشکش‌هایی با گذشت هشت ماه از یوم گرامیداشت روز خبرنگار در مذاق اغلب فعالان این عرصه به تلخی گرایش پیدا کرده و دیگر هیچ رغبتی برای دریافت چنین هدایایی که مسئولان می‌خواهند منت آن را بر سر خبرنگاران بگذارند مشاهده نمی‌شود.

سئوال اینجاست که آیا تحقق وعده توزیع هدیه 100 تا 200 خبرنگار استان اردبیل آنقدر کار سختی است که مسئولان ارشاد استان قادر نیستند چنین حرکتی را بی‌دغدغه و کم‌حاشیه انجام دهند که از ابتدای امسال تنها به دادن وعده‌های دروغین اکتفا کرده و مسئولان و مدیران خانه مطبوعات استان نیز که ماه‌هاست در سردرگمی داشتن مسئولیت و تعهد دست و پنجه نرم می‌کنند قادر نباشند جوابگوی این همه خفت و خواری باشند.

خانه مطبوعات استان که بیش از چهار ماه است در تلاطم انتخابات و تغییر و تحول است و هر روز نیز زمزمه‌های جدیدی در این زمینه به گوش می‌‌رسد ساماندهی خبرنگاران و تحقق بسیاری از وعده‌ها را به باد فراموشی سپرده و در یک جنگ داخلی در این حوزه معلوم نیست چه افرادی تولیت خبرنگاران و انجام کارها و وظایف محوله را عهده‌دار هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این اوضاع به هم ریخته که نه مسئولان ارشاد، نه استانداری و نه خانه مطبوعات و مجامع صنفی پاسخگو هستند به نظر می‌‌رسد تعیین تکلیف هدیه رئیس جمهور به خبرنگاران به سالگرد روز خبرنگار در سال 91 بینجامد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول