اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور شرکت در انتخابات مجمع هلال احمر گچساران

20 هزار عضو هلال احمر گچساران فراخوان شدند

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر گچساران گفت: افزون بر 20 هزار و 500 عضو هلال احمر گچساران برای حضور در انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر فراخوان و دعوت شده‌اند.

20 هزار عضو هلال احمر گچساران فراخوان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید ابوالفتح بهنامیان صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری انتخابات مجمع هلال احمر این شهرستان اظهار کرد: انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر به منظور نهادینه‌کردن مشارکت اعضا و داوطلبان، امدادگران و جوانان و حضور حداکثری آنان در تصمیم‌گیری‌های این جمعیت برگزار می‌شود.

* مجمع هلال احمر گچساران چهار عضو شورای اجرایی و یک بازرس دارد

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران ابراز داشت: تعیین، تصویب برنامه‌ها و بودجه‌های اختصاصی به جمعیت هلال احمر، تدوین و تصویب آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های جمعیت هلال احمر از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اهداف برگزاری انتخابات مجامع در این نهاد است.

بهنامیان تدوین برنامه‌های کلی جمعیت هلال‌احمر و ارائه آن به مجمع، تنظیم برنامه و بودجه و ترازنامه‌های سالانه و ارائه آن به مجمع شهرستان و تدوین راهکارهای لازم برای اجرای مصوبات شهرستان را از مهم‌ترین وظایف و اختیارات شورای اجرایی هلال‌احمر عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: این انتخابات هر چهار سال یک‌بار برگزار شده که در گچساران با رأی اعضای جمعیت هلال احمر این شهرستان، چهار نفر به عنوان اعضای شورای اجرایی و یک نفر هم به عنوان بازرس در این شورا انتخاب می‌شوند.

بهنامیان انتخاب افراد فرهیخته و صاحب‌نظر برای برنامه‌ریزی اصولی و منسجم در جمعیت هلال ‌احمر را از اهداف برگزاری انتخابات شورای اجرایی دانست.

این مقام مسئول در گچساران یادآور شد: میزان حضور و مشارکت اعضای جمعیت هلال‌احمر گچساران در این انتخابات تعیین‌‌کننده میزان بودجه، اعتبار و آورده گچساران برای جمعیت هلال‌احمر این شهرستان است.

بهنامیان با اشاره به اینکه در دوره گذشته انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر گچساران یک‌هزار عضو داوطلب، امدادگر و جوانان برای شرکت در انتخابات شورای اجرایی مجمع گچساران ثبت‌نام کردند، افزود: از این تعداد اعضا تنها حدود 400 نفر به پای صندوق‌های رای رفتند.

* ضرورت حضور افراد فرهیخته صاحب‌نظر در شورای اجرایی جمعیت هلال احمر

مقام عالی جمعیت هلال احمر گچساران با تأکید بر فراهم آوردن زمینه‌های لازم به منظور حضور تمامی اعضای جمعیت هلال احمر گچساران در این دوره از انتخابات مجمع هلال احمر تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها ثبت‌نام اعضای جمعیت هلال احمر گچساران برای شرکت در انتخابات هیئت اجرایی مجمع هلال احمر این شهرستان به 20 هزار و 500 نفر رسیده است.

بهنامیان تبلیغات از طریق برنامه‌های صدا و سیما، ارسال پیامک، صدور اطلاعیه، نصب اطلاعیه‌هایی در سطح شهر و نیز ارسال کارت دعوت برای اعضای جمعیت هلال احمر گچساران را از جمله اقدامات اجرایی برای حضور حداکثری اعضای این جمعیت در انتخابات عنوان کرد.

این مقام مسئول در گچساران تلاش برای تشویق و حضور افراد فرهیخته و صاحب‌نظر برای شرکت در این انتخابات را از دیگر موارد مهم انتخابات مجمع هلال احمر گچساران عنوان کرد.

بهنامیان ضمن دعوت از تمامی افراد واجد شرایط عضویت در مجمع هلال احمر از رسانه‌ها و مطبوعات خواست تا در زمینه تشویق افراد واجد شرایط و فرهیخته برای حضور در انتخابات مجمع هلال احمر گچساران تبلیغات و اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشند.

وی یادآور شد: با توجه به ماده 26 آیین‌نامه انتخابات، شرایط اختصاصی کاندیداهای مجمع گچساران برای شورای اجرایی و بازرسان داشتن حداقل 25 سال سن تمام، داشتن حداقل مدرک تحصیلی کاردانی یا معادل آن از مراکز معتبر آموزش عالی و داشتن حداقل سه سال سابقه کار اجرایی یا تجربه مفید با تصویب هیئت نظارت بر انتخابات گچساران است.

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران ابراز داشت: تمامی داوطلبان، امدادگران و جوانان جمعیت هلال احمر گچساران حق رأی و شرکت در این انتخابات را دارند.

به گزارش فارس، ثبت‌نام از داوطلبان واجد شرایط عضویت در مجمع هلال احمر گچساران همزمان با سراسر کشور از 22 فروردین در محل جمعیت هلال احمر این شهرستان آغاز شده است و تا 28 فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول