اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

مسابقه با شهرداری تبریز 6 امتیازی است

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نتیجه دیدار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و شهرداری تبریز با توجه به وضعیت جدول رده‌بندی لیگ برتر، به اندازه شش امتیاز باارزش است.

مسابقه با شهرداری تبریز 6 امتیازی است

حبیب دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: روی گل دریافتی تیم فوتبال صنعت نفت در روز مسابقه مقابل ذوب آهن اصفهان بی‌تقصیر بودم.

وی اضافه کرد: تمام سعی خودمان را به کار بستیم تا بازی را با پیروزی به پایان برسانیم اما تیزهوشی بازیکنان ذوب آهن، مانع این اتفاق شد.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از دیدار بعدی تیمش در چارچوب مسابقات لیگ برتر کشور گفت و خاطرنشان کرد: این مسابقه برای تیم فوتبال شهرداری تبریز، بازی مرگ و زندگی است و بدون شک این موضوع، دیدار هفته سی و دوم را برای ما مشکل می‌کند، نتیجه دیدار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و شهرداری تبریز با توجه به وضعیت جدول رده‌بندی لیگ برتر، به اندازه شش امتیاز باارزش است.

وی با اشاره به برنامه‌های تیم خود برای رویارویی با شهرداری تبریز، تصریح کرد: پنج بازی بدون شکست را در لیگ برتر پشت سر گذاشته و به دنبال آن هستیم که بازی ششم را هم با همین روند به پایان برسانیم، با استفاده از ضد حملات می‌توانیم برنده بازی مقابل شهرداری باشیم.

دهقان در ادامه از اعتماد کاستا؛ سرمربی پرتغالی صنعت نفت به وی اظهار خوشنودی کرد و افزود: در خصوص توقعاتی که این مربی از من داشت بارها با هم صحبت کرده و با برطرف کردن ضعف‌ها و تمرین مستمر توانستم دوباره به دروازه‌بان شماره یک صنعت نفت بدل شوم.

وی در پایان از برنامه خود برای حضور در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ بعدی گفت و اضافه کرد: هنوز هیچ تصمیمی برای فصل بعدی مسابقات نگرفته‌ام و تا پایان فصل صبر می‌کنم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته سی و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15 روز جمعه؛ یکم اردیبشهت‌ماه، مهمان تیم فوتبال شهرداری تبریز است.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول