اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برد مقابل نفت ‌آبادان تا آخرین ثانیه‌ها

شهرداری تبریز برای بازی مقابل استقلال روحیه گرفت‌

خبرگزاری فارس: شهرداری تبریز با برد مقابل نفت آبادان توانست یک پله خود را در جدول بالا کشد تا با روحیه‌ای مضاعف به دیدار تیم مدعی استقلال تهران در هفته سی و دوم برود و با این برد تبریزی‌ها همچنان به داشتن دو تیم در لیگ برتر امیدوار باشند.

شهرداری تبریز برای بازی مقابل استقلال روحیه گرفت‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، شهرداری تبریز در هفته سی و یکم لیگ برتر عصر امروز توانست در یک بازی سخت و نزدیک تیم سخت‌کوش و فیزیکی صنعت نفت آبادان را شکست داده و یک پله در جدول صعود کند.

نخستین گل این بازی توسط رضا خالقی‌فر بازیکن تیم صنعت نفت در دقیقه 28 به ثمر رسید تا بازیکنان شهرداری ناباورانه به تلاش خود برای جبران گل خورده ادامه دهند.

چهار دقیقه بیشتر طول نکشید که والری الکسانیان با یک خطا روی سعید دقیقی در محوطه جریمه مانع تک به تک شدن این بازیکن با دروازه‌بانشان شد. اما خطای وی حکم سنگینی برای تیم صنعت نفت داشت زیرا هم یک پنالتی را نصیب شهرداری کرد و هم بازیکن خاطی با کارت قرمز داور روبه‌رو شد تا 62 دقیقه باقی مانده را با یک یار کمتر بازی کنند.

شهرداری که با گل تساوی انرژی مضاعفی بدست آورده بود موقعیت‌های زیادی را روی دروازه صنعت نفت 10 نفره خلق کرد اما بازی در نیمه نخست با همان نتیجه یک – یک به پایان رسید تا همه منتظر بازی دو تیم در نیمه دوم باشند.

با آغاز نیمه دوم باز تیم شهرداری بود که عتش زیادی برای کسب هر سه امتیاز بازی داشت ولی تیم صنعت نفت سخت کوش حاضر نبود دست خالی از تبریز به خانه برود. در دقیقه 75 یک بار دیگر به سبب ازدیاد حملات شهرداری مدافعان صنعت نفت در محوطه جریمه مرتکب خطا شدند و سعید دقیقی رفت تا با زدن گل پیروزی از نقطه پنالتی خیال همه را راحت کند اما دروازه‌بان آماده صنعت نفت با درخشش خود مانع باز شدن دروازه صنعت نفت شد و می‌رفت تا شهرداری کارش برای کسب سه امتیاز این بازی سخت‌تر شود. بلافاصله بعد از مهار پنالتی، داور دوم بازی با فرا خواندن داور وسط از وی خواست تا وریا غفوری بازیکن شهرداری را با کارت قرمز جریمه کند تا هر دو تیم جدالی پایایی برای 15 دقیقه پایانی داشته باشند.

با 10 نفره شدن شهرداری، صنعت نفت کمی از لاک دفاعی خارج شد و با چند حمله اشتهای خود را برای پیروزی در این بازی نشان داد اما این پایان کار نبود. وقتی 90 دقیقه بازی تمام شد تماشاگران تبریزی آرام آرام و با نا امیدی ورزشگاه را ترک می‌کردند که به یک باره رسول پیرزاده بازیکن بومی شهرداری با یک سانتر دقیق روی دروازه صنعت نفت سعید دقیقی را صاحب موقعیتی کرد که این بازیکن باهوش در دقیقه سوم وقت تلف شده توانست با یک ضربه دقیق دروازه صنعت نفت آبادان را باز کند تا تبریزی‌ها همچنان به داشتن دو تیم در لیگ برتر امیدوار باشند.

قضاوت این بازی برعهده سعید بخشی‌زاده با کمک محمدرضا ابوالفضلی و علیرضا ایلدروم بود و قاضی میدان، محمد ایران‌پوریان و محمدرضا زینال‌خیری از تیم شهرداری را با کارت زرد جریمه کرد.

تیم شهرداری تبریز با این پیروزی 32 امتیازی شد و صنعت نفت آبادان با 39 امتیاز در رده دهم ایستاده است.

از این بازی بیش 2 هزار تماشاگر دیدن کرده بودند.

این ششمین پیروزی شهرداری در طول این فصل از رقابت‌ها بود. این اولین بازی شهرداری پس از برکناری مدیرروستا از سمت سرمربیگری تبریزی‌ها بود.

شهرداری با این برد ارزشمند توانست یک پله خود را در جدول بالا بکشد و با روحیه‌ای مضاعف به دیدار تیم مدعی استقلال تهران در هفته سی و دوم برود. هفته سی و دوم لیگ برای تبریزی‌ها و ورزش‌دوستان آذربایجانی بسیار حساس خواهد بود زیرا شهرداری می‌تواند با گرفتن امتیاز از استقلال با یک تیر دو نشان بزند اول قدم بلند در تثبیت خود در لیگ برتر و دوم اینکه می‌تواند تیم دیگر شهر تبریز تراکتورسازی را در رسیدن به قهرمانی یاری کند.

پیش‌بینی می‌شود به دلیل حساسیت بالای بازی روز جمعه استقلال تهران و شهرداری تبریز، استقبال زیادی از این بازی حساس شود زیرا این بازی بیشتر از 9 امتیاز برای فوتبال تبریز اهمیت دارد.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول