اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی گیلان خبر داد

افزایش 100 درصدی کشف سلاح شکاری گیلان

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی گیلان از کشف بالغ بر 100 درصدی سلاح شکاری، مشروبات الکلی و تجهیزات ماهواره در این استان خبر داد

افزایش 100 درصدی کشف سلاح شکاری گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سید یوسف مرتضوی پیش از ظهر امروز در جلسه اداره اجتماعی مرزبانی استان گزارشی از کشفیات سلاح شکاری در گیلان را ارائه داد.

وی، اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته با مرزبان کشور طرح‌های مشترک به منظور افزایش تعاملات در نوار مرزی و ساحلی انجام شد.

این مسئول، با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته افزود: با تلاش شبانه‌روزی مرزبانان و مرزداران و در راستای کنترل ورود و خروج اتباع و وسایل نقلیه مرزداران در حوزه استحفاظی گیلان به ایجاد گشت و کمین‌های متعدد و هدفمند پرداختند.

وی، حاصل این تلاش را افزایش بالغ بر 100 درصدی مشروبات الکلی، سلاح شکاری و تجهیزات ماهواره ذکر کرد و یادآور شد: دستگیری 42 عابر غیرمجاز در راستای کنترل نوار مرزی و ساحلی استان نیز از دیگر اقدام‌ها بود.

مرتضوی درباره وضعیت صید مشترک ایران و آذربایجان از رودخانه آستاراچای، خاطرنشان کرد: ماموران مرزبانی و دریابانی افرادی را که در دریا و رودخانه مرزی آستاراچای اقدام به صید غیرمجاز می‌کردند را دستگیر و قایق‌های آنها را توقیف کردند.

وی، با اشاره به دیدار با مرزبان آذربایجان، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون برای افزایش امنیت پایدار ملاقات‌ها و مکاتبات متعدد با همتای کشور آذری درباره تبادلات اتباع انجام شد.

فرمانده مرزبانی گیلان درباره هفته سلامت نیز اذعان کرد: به مناسبت هفته سلامت بازدیدهای نامحسوس از قرارگاه ستاد مرزبانی انجام شد که رعایت بهداشت، نحوه استفاده از جیره غذایی و اسراف نکردن مورد تاکید قرار گرفت.

ا‌نتهای پیام/خ۲۰/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول