اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر خبر داد

خلع سلاح سارقان مسلح طلافروشی توسط پلیس عجب‌شیر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر گفت: سارقان مسلح طلافروشی شهرستان عجب‌شیر توسط پلیس شهرستان خلع سلاح و دستگیر شدند.

خلع سلاح سارقان مسلح طلافروشی توسط پلیس عجب‌شیر

اکبر رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عجب‌شیر در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان که در سطح حوزه در حال گشت‌زنی بودند متوجه صدای تیراندازی در نقطه‌ای از شهر می‌شوند و در حین مراجعت ماموران به محل تیراندازی پیامی از طریق مرکز فرماندهی و کنترل مبنی بر سرقت مسلحانه اطلاع داده می‌شود.

وی افزود: بلافاصله عوامل انتظامی شهرستان ضمن حرکت به محل حادثه دستورات مراقبتی لازم را به تمام واحدهای عمل‌کننده در این ماموریت اعلام کرده و ماموران این یگان ضمن مسدود کردن تمام خیابان‌های مشرف به محل حادثه برای دستگیری سارقان وارد عمل می‌شوند.

رحیمی ادامه داد: سارقان که از هر طرف خود را در محاصره ماموران مشاهده کردند با تیراندازی تعداد چند تیر جنگی به سوی ماموران و مردم و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم قصد فرار داشتند.

وی افزود: یکی از ماموران با هوشیاری و با از جان گذشتگی خود را به نزدیکی سارقان مسلح رسانده و با ضربه قنداق اسلحه سارقان را که در حال تیراندازی بود، ناکار کرد و بلافاصله سایر ماموران وارد عمل شده و هر دو سارق را دستگیر می‌کنند.

وی اظهار داشت: در بررسی از محل حادثه مشخص شد سارقان با استفاده از اسلحه جنگی کلاشینکف به صورت مسلحانه وارد طلافروشی شده و با شلیک سه عدد تیر جنگی به طرف صاحب مغازه وی را مجبور کرده بودند که تمام طلاهای موجود در مغازه را تحویل سارقان بدهد که با تیرهای شلیک شده از سوی سارقان خوشبختانه به وی صدمه جانی وارد نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر اظهار داشت: از سارقان مقدار قابل توجهی طلا به ارزش تقریبی 600 میلیون تومان و یک قبضه اسلحه جنگی کلاش و 33 عدد تیر جنگی و یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک که قرار بود بعد از سرقت با آن متواری شوند کشف و ضبط شد و متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفتند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول