اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رشت خبر داد

کشف 43 عدد سلاح غیرمجاز در رشت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رشت از کشف 43 عدد سلاح غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

کشف 43 عدد سلاح غیرمجاز در رشت

 محمد حسین کارگرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه کشف سلاح‌های مذکور در 11 ماهه نخست امسال صورت گرفته است اظهار داشت: از تعداد 43 عدد سلاح غیر مجاز کشف شده در رشت، 13 عدد سلاح جنگی و 30 عدد سلاح شکاری بوده که توسط ماموران فرماندهی انتظامی رشت کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به دیگر اقدام‌های فرماندهی انتظامی رشت افزود: در این مدت 3 هزار و 826 حلقه cd غیر مجاز و مغایر با شئونات اسلامی در رشت کشف و ضبط شد که در آن 47 نفر دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

این مسئول کشف تجهیزات ماهواره را نیز از دیگر اقدام‌های انجام شده فرماندهی انتظامی رشت عنوان کرد و گفت: در مدت مذکور، تعداد 12 هزار و 282 عدد انواع تجهیزات ماهواره توسط ماموران فرماندهی انتظامی رشت کشف و ضبط شد و 62 نفر از عاملان تهیه و توزیع آن شناسایی و دستگیر شدند.

وی درباره ارتباط مردم با پلیس 110 اذعان داشت: مردم در این مدت 76 درصد به صورت تلفنی و 24 درصد حضوری با ماموران پلیس ارتباط برقرار کردند که 64 درصد از تماس‌ها عملیاتی، 35 درصد به صورت راهنمایی و یک درصد نیز غیر قابل رسیدگی بود.

کارگرنیا به تمهیدات نیروی انتظامی درباره چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری جلسات توجیهی با رؤسا و فرماندهان دوایر داخلی، مکاتبه با معاونت بهداری‌های درباره استقرار آمبولانس در کلانتری‌های 11 و 14 رشت به منظور مداوای مجروحان احتمالی و معاینه دستگیرشدگان و مکاتبه با فرمانداری، پلیس راهور و روسای آموزش و پرورش از جمله اقدام‌های فرماندهی نیروی انتظامی رشت به منظور مقابله با حوادث چهارشنبه آخر سال در شهرستان رشت است.

وی از شهروندان رشت خواست تا ضمن همکاری با ماموران پلیس و پرهیز از اقدام‌های حادثه‌ساز با سلامتی و آسودگی خاطر به پیشواز سال نو بروند.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول