اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردبیل

مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی شرکت گاز برگزار شد

خبرگزاری فارس: مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی ویژه کارکنان و فرزندان در شرکت گاز استان اردبیل برگزار شد.

مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی شرکت گاز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیش از ظهر امروز مرحله مقدماتی پنجمین دوره مسابقات قرآنی کریم و نهج‌البلاغه کارکنان و همسران کارکنان و شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه ویژه فرزندان کارکنان شرکت گاز استان اردبیل در سالن اجتماعات ساختمان معاونت امور بهره‌برداری شرکت گاز استان اردبیل برگزار شد.

دبیر کمیته فرهنگی شرکت گاز استان اردبیل در مراسم اختتامیه این مسابقات اظهار داشت: مرحله مقدماتی پنجمین دوره مسابقات قرآنی کریم و نهج‌البلاغه کارکنان و همسران کارکنان و شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه با حضور 32 نفر از کارکنان، همسران و فرزندان آنان  و در حضور داوران دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد.

حسین قاسمی  به ارتقای کیفیت این دوره از مسابقات در مقایسه با مرحله گذشته اشاره کرد و افزود: در مرحله مقدماتی پنجمین دوره از مسابقات قرآنی ویژه کارکنان و همسران کارکنان یادواره ولایت و امامت و شانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی  بهار در بهار ویژه فرزندان کارکنان در شرکت گاز استان اردبیل در فضای معنوی و با رقابت تنگاتنگ شرکت کنندگان برگزار شد.

دبیر کمیته فرهنگی شرکت گاز استان اردبیل ادامه داد: این مسابقات با راهیابی شش نفر از شرکت‌کنندگان که در هر رشته به جز رشته اذان که رتبه اول را کسب کرده بودند به مرحله سراسری پایان یافت.

وی نفرات برتر مسابقات قرآنی و نهج‌البلاغه را به تفکیک رشته به این شرح اعلام کرد: در رشته قرائت ویژه کارکنان بهزاد امین ساجدی  در رشته قرائت تحقیق  رتبه اول و حسن فتحی در همین رشته رتبه دوم را کسب کردند که بهزاد امین ساجدی با کسب رتبه اول این رشته به مرحله سراسری راه یافت.

در رشته نهج البلاغه ویژه کارکنان اکبر جوادی رتبه اول و یزدان مرادی رتبه دوم را کسب کردند که اکبر جوادی به عنوان رتبه اول رشته نهج البلاغه به مرحله سراسری راه یافت.

در رشته اذان ویژه کارکنان حسن فتحی رتبه اول، بهزاد امین ساجدی  رتبه دوم و توحید امانی هوشیار رتبه سوم در رشته اذان را کسب کردند.(رشته اذان فقط در مرحله مقدماتی انجام گرفت)

در رشته نهج البلاغه ویژه همسران عابدزاده رتبه اول و بیننده رتبه دوم رشته نهج‌البلاغه را کسب کردند که نفر اول به مرحله سراسری راه یافت.

در رشته حفظ ویژه فرزندان پسر کارکنان رامین صفایی رتبه اول، یاشار حسینی رتبه دوم و آرمین صفایی و امیر محمدپروین بطور مشترک رتبه سوم را کسب کردند که در نتیجه رامین صفایی به عنوان رتبه اول رشته حفظ به مرحله سراسری راه یافت.

در رشته حفظ ویژه فرزندان دختر کارکنان هانیه امین ساجدی با کسب رتبه اول رشته حفظ به مرحله سراسری راه یافت.

در رشته مفاهیم قرآن کریم ویژه فرزندان کارکنان احسان طالبی رتبه دوم رشته مفاهیم را کسب کرد.

در رشته قرائت  ویژه فرزندان کارکنان عرفان سیاهپوش رتبه اول و ابوالفضل امین ساجدی رتبه سوم رشته قرائت را کسب کردند که در نهایت عرفان سیاهپوش به عنوان نفر اول رشته قرائت به مرحله سراسری راه یافت.

در رشته اذان ویژه فرزندان کارکنان عرفان فتحی رتبه دوم رشته اذان را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نفرات برتر در سایر رشته‌ها بدلیل عدم کسب حد نصاب نمره توسط شرکت کنندگان تعیین نشدند.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول