اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ضبط 4 جلسه برنامه درس‌هایی از قرآن در ورامین

خبرگزاری فارس: چهار جلسه از کلاس‌های درس‌هایی از قرآن حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در شهر شهیدان 15 خرداد ضبط شد.

ضبط 4 جلسه برنامه درس‌هایی از قرآن در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش به مناسبت 14 خرداد سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و حماسه 15 خرداد شهرستان ورامین برنامه درس‌هایی از قرآن توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در ورامین اجرا و ضبط شد.

چهار جلسه کلاس درس‌هایی از قرآن در ساعت‌های 10،11،16 و 17 در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهرستان ورامین با حضور آیت‌الله سید مرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین و جمع کثیری از مردم این شهرستان برگزار شد.

بیان شیوا و سخنان رسا و شیرین حجت‌الاسلام قرائتی در طول کلاس‌های درس تا حدی بود که با گذشت هر لحظه از کلاس شوق و اشتیاق بیشتری در چهره حاضران پدیدار می‌گشت و اثری از خستگی دیده نمی‌شد.

در زمان استراحت بین هر دو کلاس جمعیت فراوانی برای گرفتن عکس‌های یادگاری و نیز صحبت با حجت‌الاسلام قرائتی نزد وی می‌آمدند تا جایی که در طول زمان استراحت‌های حدود یک ربع، وی به سختی می‌توانست حتی یک لیوان چای خورده و گلویی تازه کند.

این گزارش حاکی است، این برنامه که با حضور پرشور و شوق مردم ورامین مواجه شد به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم 14 و 15 خرداد شهرستان ورامین برگزار شده و در شب‌های جمعه خرداد ماه 91 از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

برنامه درس‌هایی از قرآن حجت‌الاسلام قرائتی به پیشنهاد استاد مطهری و پذیرش حضرت امام خمینی(ره) از سال 1358 تاکنون شب‌های جمعه از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده و طرفداران زیادی دارد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول