اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه:

باید خانواده‌های مسلمان با تفسیر قرآن آشنا شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ارومیه گفت: باید خانواده‌های مسلمان با تفسیرهای آیات قرآنی به نحو مطلوب آشنایی پیدا کنند.

باید خانواده‌های مسلمان با تفسیر قرآن آشنا شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام سیدمحمد فخری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار داشت: در آیات الهی قرآن کریم معارف و احکام بسیار مهم نهفته است که با تفسیر آن متوجه عمق معنای این آیات می‌شویم و به شان نزول‌شان آگاه می‌شویم.

وی تصریح کرد: در این کتاب آسمانی به مواردی مانند منع شریک گرفتن برای خدا، احسان و نیکی کردن به والدین، قصد نکردن به جان فرزندان از روی فقر، آشکار نکردن گناهان مخفی انسانها و حفظ آبروی دیگران، زشت بودن قتل نفس و ظلم نکردن به مال یتیم تاکید شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: دعوت انسانها به ایجاد آرامش در جامعه و پرهیز از ایجاد اختلاف از وظایف مهم دیگری است که در قرآن به صورت مکرر انسان به انجام آن مکلف شده است که باید به آنها عمل کنیم .

فخری به فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و گفت: اعراب جاهل آن زمان با تهمت‌ها و توهین‌های فراوان لقب ابتر به پیامبر اکرم (ص) داده بودند که شان نزول سوره کوثر پاسخی به این قبیل بی‌حرمتی‌ها می‌باشد.

امام جمعه موقت ارومیه به فرا رسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان حضرت امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت سال 1358 اشاره کرد و افزود: شورای انقلاب با تأسیس شورای فرماندهی سپاه گام اساسی در جهت سازماندهی این نهاد برداشته است به طوری که امروز شاهد خدمات بی‌نظیر سپاه در حوزه‌های مختلف هستیم.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول