اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت اصفهان:

کاهش تولید شیر به حالت عادی بر می‌گردد/ قیمت‌گذاری نهاده‌های دامی موضوع کشوری است

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت اصفهان گفت: موضوع کاهش تولید شیر به حالت عادی خود برگشته و جای هیچ ‌گونه ناراحتی وجود ندارد.

کاهش تولید شیر به حالت عادی بر می‌گردد/ قیمت‌گذاری نهاده‌های دامی موضوع کشوری است

مظفر انصاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت کاهش تولید شیر در اصفهان و راهکارهای برطرف شدن این مشکل اظهار داشت: قیمت‌گذاری در مورد نهاده‌های دامی کشور توسط کارگروه حوزه معاونت اول ریاست‌ جمهوری بررسی می‌شود.

وی بیان داشت: هر گونه افزایش قیمت در مورد نهاده‌های لبنی از جمله شیر باید با ارائه دلایل و مستندات صورت بگیرد، در غیر این صورت قیمت شیر به حالت گذشته خود برمی‌گردد.

سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت اصفهان تأکید کرد: آنالیز مستندات مربوط به افزایش قیمت شیر مقوله‌ای است که باید به صورت جدی به آن توجه شود.

وی تصریح کرد: کارگروه تعیین قیمت نهاده‌های لبنی، به منظور حمایت از دو بخش تولید‌کننده و مصرف‌کننده یک حد تعادلی را در نظر می‌گیرند.

انصاری بیان داشت: در روز گذشته کارخانه‌های لبنی استان اصفهان مقدار 85 تن شیر وارد بازار کرده‌اند، موضوع کاهش تولید شیر به حالت عادی خود برگشته و جای هیچ‌ گونه ناراحتی وجود ندارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول