اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت نهاد رهبری

جشنواره نماز در دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد

خبرگزاری فارس: به همت نهاد رهبری جشنواره نماز و نیایش در دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد.

جشنواره نماز در دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد

به گزارش فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حمید انصاریان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد کرمان عصر امروز در جشنواره نماز و نیایش در جمع دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد واحد کرمان اظهار داشت: نماز انسان را پاک می‌کند، پاک نگه می‌دارد و پاک می‌میراند.

وی بیان داشت: به تعبیر علامه طباطبایی ما در کل سه عالم بیشتر نداریم، عالم دنیا، عالم برزخ و عالم آخرت و نماز تنها عبادتی است که می‌تواند انسان را از عالم دنیا و عالم برزخ عبور دهد و به عالم آخرت برساند.

انصاریان افزود: بعضی مطرح می‌کنند با موسیقی و یا یوگا آرامش پیدا کنند در صورتی که اینها انسان را ممکن است از عالم دنیا به عالم برزخ برساند، اما به عالم آخرت نمی‌رساند، بلکه در همان عالم برزخ او را رها می‌کند و می‌شود، الاغ شیطان و شیطان هر کجا که بخواهد می‌تواند او را ببرد و ما این مسئله را به عنوان مثال در اجرای کنسرت‌ها و موسیقی‌های جاز شاهد هستیم.

وی در قسمتی از تفسیر حدیث الصلاه معراج‌المومن گفت: اینکه در این حدیث ذکر می‌شود، نماز معراج مومن است، واقعاً انسان در نماز اوج می‌گیرد و تعبیری آیت‌الله جوادی آملی دارند، زمانی که انسان در پایان نماز، سلام را می‌گوید در واقع این زمان است که انسان فرود آمده است.

به گزارش فارس در این مراسم که در مسجد این واحد دانشگاهی برگزار شد از فعالان امر نماز‌، برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت در بخش‌های شفاهی، کتبی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول