اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی‌ اداره کل ‌ارشاد ‌آذربایجان ‌شرقی‌:

فعالیت شورای سیاستگذاری جشنواره ‌عکس «نماز و نیایش» ‌آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از آغاز به کار شورای سیاستگذاری سومین جشنواره بین‌المللی عکس نماز و نیایش در تبریز خبر داد.

فعالیت شورای سیاستگذاری جشنواره ‌عکس «نماز و نیایش» ‌آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، "محمد دادی" با اشاره به اینکه فلسفه نماز مبتنی بر تربیت فردی و اجتماعی انسان است، گفت: تربیت فردی نماز قابل تعمیم در اجتماع نیز هست و به عبارتی نماز در سالم‌سازی فضای فکری و روحی و روانی افراد تاثیرگذار است و این موضوع اهمیت پرداختن به مقوله نماز از منظر هنر را افزایش می‌دهد.
وی گفت: نماز معراج مومن و عامل تقرب انسان وارسته به خدا و معیار پذیرش سایر واجبات است و بر این اساس تبیین اهمیت و ویژگی‌های این فریضه الهی در قالب هنر برای نسل جوان جذاب‌تر خواهد بود.
دادی افزود: شورای سیاستگذاری این جشنواره با ارائه راهکار و ایجاد زمینه مناسب برای توسعه و تعالی هنر عکاسی دینی، فضای جدیدی را برای ارائه آثار فاخر هنرمندان عکاس فراهم می‌سازد.
وی برگزاری این جشنواره را فرصت مغتنمی برای شناسایی قابلیت‌های هنری و استعدادهای هنرمندان و همچنین ارائه تصاویر ناب و سرشار از محتوا و هدفمند از سوی هنرمندان دانست.
دادی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را بیستم فروردین ماه 1391 اعلام کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا پایان تاریخ یاد شده به دبیرخانه جشنواره واقع در آذربایجان‌شرقی، تبریز، بلوار استاد شهریار، اول سربالایی ولیعصر،‌مجتمع سینمایی 22 بهمن ارسال نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های  3281200 و 3283351 تماس حاصل کنند.
براساس این گزارش "علی داننده" به عنوان رئیس ، "محمد دادی" به عنوان قائم مقام، "علی محرمی" به عنوان دبیر اجرایی و "محمدعلی جدیدالاسلام"، "بهزاد پروین قدس"، "هوشنگ صباغ‌شمس" و "ابراهیم لایقی"  به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سومین جشنواره بین‌المللی عکس نماز و نیایش در تبریز آغاز به کار کردند.
سومین جشنواره بین‌المللی نماز و نیایش توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با همکاری انجمن هنر عکاسی و انجمن سینمای جوان تبریز برگزار و همچنین آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر و‌ نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره نیز اردیبهشت ماه 1391 در تبریز برگزار می‌شود.
دور اول و دوم این جشنواره به صورت سراسری برگزار شده بود و این دوره با گستره بین‌المللی اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ش30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول