اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان زنجان خبر داد:

برگزاری مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان زنجان گفت: مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان 11 شهریور ماه جاری به همت کانون تخصصی قرآن و نماز استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در زنجان
مرتضی مقدمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مرحله شهرستانی مسابقات مدهامتان در شهرستان‌های توابع استان زنجان برگزار شده است و از هر شهرستان دو نفر در هر رشته به مرحله استانی معرفی شدند.
وی ادامه داد: مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در هشت رشته برگزار می‌شود و عاملان قرآنی در رشته‌های حفظ (یک جزء، سه جزء، 10 جزء، 20 جزء و 30 جزء) در این رقابت های شرکت می‌کنند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان زنجان یادآور شد: در بخش قرائت، ترتیل، اذان، تفسیر (ویژه ائمه جماعات) نماز در آئینه قرآن و نهج‌البلاغه، صحیح خوانی حمد و سوره و ذکرهای نماز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی تصریح کرد: رشته‌های تفسیر و نماز در آئینه قرآن و نهج‌البلاغه نیز هشتم مهر ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور و به صورت کتبی در استان برگزار می‌شود.
مقدمی بیان داشت: مرحله استانی جشنواره قرآنی مدها متان ویژه برادران است و این دوره از مسابقات در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود.
وی کشف استعدادهای قرآنی جوانان، حضور پرنشاط اعضای کانون‌های مساجد در فعالیت‌های قرآنی، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقمند به قرآن و تقویت جوانان مساجد برای شرکت در مسابقات بین‌المللی و مجامع قرآنی معتبر از اهداف برپایی این جشنواره است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان زنجان ادامه داد: منتخبان در این دوره از مسابقات به مرحله کشوری که آبان ماه سال جاری در استان زنجان برگزار می‌شود، راه می‌یابند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول