اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی:

سومین جشنواره بین‌المللی عکس نماز و نیایش در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی "نماز و نیایش" در تبریز خبر داد.

سومین جشنواره بین‌المللی عکس نماز و نیایش در تبریز برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، علی داننده از برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی "نماز و نیایش" در تبریز خبر داد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: این جشنواره با هدف معرفی ابعاد معنوی و فرهنگی نماز و نیایش، شناسایی و ارائه آثار شاخص عکاسی با موضوع نماز و نیایش و تقویت ارتباط و تبادل تجربه‌های هنری میان هنرمندان فعال در حوزه دینی برگزار می‌شود.
وی همچنین تلاش در راستای توسعه و ترویج نماز در بین مردم به ویژه جوانان و نوجوانان را از دیگر اهداف این جشنواره دانست.
داننده، موضوعات جشنواره را شامل نماز، نیایش، اتحاد و همبستگی امت اسلامی/ نماز، نیایش و جوانان و نوجوانان/ نماز، نیایش و بیداری اسلامی/ نماز، نیایش و کودکان/ نماز، نیایش و حالات معنوی/ نماز، نیایش و دفاع مقدس عنوان کرد.
وی، آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 20 فروردین‌ماه 1391 اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان تاریخ یاد شده به دبیرخانه جشنواره واقع در آذربایجان‌شرقی، تبریز، بلوار استاد شهریار، اول سربالایی ولیعصر، ‌مجتمع سینمایی 22 بهمن ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های  3281200 و 3283351 تماس حاصل کنند.
داننده، با تاکید بر لزوم توجه به اصل پویایی و پیشرفت تاکید کرد: هنرمندان از ارسال آثار راه یافته به دیگر جشنواره‌ها و مسابقات پرهیز کنند.
وی افزود: آثار ارسالی باید مستند بوده و مرز سندیت عکس حفظ شده باشد.
بر اساس این گزارش، هر‌ عکاس می‌تواند حداکثر 10 اثر به صورت تک عکس و هفت اثر به صورت مجموعه عکس به دبیرخانه ارسال کند.
آثار باید به صورت آنالوگ یا دیجیتال و به شکل رنگی یا سیاه و سفید عرضه شود و آثار آنالوگ باید پس از اسکن، مطابق با کیفیت عکس‌های دیجیتال و در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و نگاتیو آثار آنالوگ و فایل آثار دیجیتال باید نزد عکاس موجود باشد.
این گزارش می‌افزاید، فایل عکس‌ها باید بر روی لوح فشرده با اندازه اصلی(حداقل با عرض 50 سانتی متر و وضوح dpi  300وفرمتtiff  یا jpeg ) ارسال و در لوح فشرده نام و نام خانوادگی و شماره تماس عکاس درج شود.
سومین جشنواره بین‌المللی نماز و نیایش توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با همکاری انجمن هنر عکاسی و انجمن سینمای جوان تبریز برگزار می‌شود و آیین اختتامیه، معرفی نفرات برتر و نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره نیز اردیبهشت‌ماه 1391 در تبریز برپا خواهد شد.
دور اول و دوم این جشنواره به صورت سراسری برگزار شده بود و این دوره با گستره بین‌المللی اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول