اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پوستر و سایت جشنواره بین‌المللی عکس نماز و نیایش رونمایی شد

خبرگزاری فارس: پوستر و سایت جشنواره بین‌المللی عکس امروز نماز و نیایش رونمایی شد.

پوستر و سایت جشنواره بین‌المللی عکس نماز و نیایش رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی سومین جشنواره بین‌المللی عکس نماز و نیایش، پوستر و سایت جشنواره یاد شده با حضور "علی داننده" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، "محمد دادی" معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد اشتان، "بهزاد پروین قدس"،‌ "محمدعلی جدید‌الاسلام"، "هوشنگ صباغ‌شمس" و اعضای ستاد اجرایی این جشنواره رونمایی شد.
در طراحی این پوستر از طرح‌های اسلیمی، رنگ سبز و فیروزه‌ای که تداعی‌کننده فضای معنوی و روحانی است استفاده شده و فضای آرام و تونالیته پیوسته رنگ‌های یاد شده به همراه خط نستعلیق آن نمادی از روح متعالی نماز را به تصویر کشیده است.
همچنین در سایت این جشنواره که با آدرس www.namazfestival.com  و با سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در فضای سایبر راه‌اندازی شد، قالبی هنرمندانه با طرح گرافیکی و جلوه‌های متحرک تصویری طراحی شده که شامل بخش‌های مختلفی از جمله ثبت‌نام الکترونیکی و قابلیت ارسال آثار هنرمندان با دقت تصویر بالاست.
براساس این گزارش، سومین جشنواره بین‌المللی عکس نماز و نیایش با هدف معرفی ابعاد معنوی و فرهنگی نماز و نیایش، شناسایی و ارائه آثار شاخص عکاسی با موضوع نماز و نیایش و تقویت ارتباط و تبادل تجربه‌های هنری میان هنرمندان فعال در حوزه دینی برگزار می‌شود و موضوعات آن شامل نماز و نیایش و اتحاد و همبستگی امت اسلامی، نماز و نیایش و جوانان و نوجوانان، نماز و نیایش و بیداری اسلامی، نماز و نیایش و کودکان، نماز و نیایش و حالات معنوی و نماز و نیایش و دفاع مقدس است.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا بیستم فروردین ماه 1391 به دبیرخانه جشنواره واقع در آذربایجان‌شرقی، تبریز، بلوار استاد شهریار، اول سربالایی ولیعصر،‌مجتمع سینمایی 22 بهمن ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 3281200 و 3283351 تماس حاصل کنند.
سومین جشنواره بین‌المللی نماز و نیایش توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با همکاری انجمن هنر عکاسی و انجمن سینمای جوان تبریز برگزار شده و آیین اختتامیه، معرفی نفرات برتر و نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره نیز اردیبهشت ماه 1391 در تبریز برگزار می‌شود.
دور اول و دوم این جشنواره به صورت سراسری برگزار شده بود و این دوره با گستره اجرا می‌شود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول