اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

سپاهان سوغاتی سه امتیازی از قطر می‌آورد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال سپاهان در صورتی که حتی یک امتیاز نیز از قطر به سوغات بیاورد، صعودش به مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را قطعی می‌کند.

سپاهان سوغاتی سه امتیازی از قطر می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از امروز آغاز می‌شود و فردا تیم سپاهان مهمان تیم لخویای قطر است.

تیم سپاهان با کسب هفت امتیاز از سه بازی دور رفت خود صدرنشین گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است و کسب یک امتیاز از بازی با لخویا کافی است صعود این تیم از مرحله گروهی قطعی شود.

تیم لخویای قطر که همانند سپاهان قهرمان دو دوره گذشته مسابقه‌های لیگ برتر کشورش شده است، در بازی رفت مغلوب تیم اصفهانی شده و به طور حتم در قطر برای اعاده حیثیت به میدان می‌رود.

شاگردان زلاتکو کرانچار هفته گذشته در مسابقات لیگ، برابر تیم پرسپولیس به تساوی خانگی دست یافت تا موقعیتش در صدر جدول رده‌بندی را در خطر ببیند، اما کسب برد برابر تیم لخویا می‌تواند یک بار دیگر این تیم را احیاء کند.

به گزارش فارس، در این گروه تیم الاهلی عربستان با چهار امتیاز نزدیک‌ترین تیم به نماینده ایران است و النصر دوبی و لخویای قطر نیز با سه امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

در دیگر دیدار این گروه الاهلی از النصر دوبی پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول