اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان فاوا شهرداری اصفهان خبر داد

احداث مرکز داده استاندارد اصفهان در سال جاری

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان فاوا شهرداری اصفهان از آغاز ساخت مرکز داده شهرداری اصفهان با بالاترین استاندارد در این کلان‌شهر در سال جاری خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مرکز داده در حال حاضر در کشور بی‌نظیر بوده و دارای بالاترین استاندارد است.

احداث مرکز داده استاندارد اصفهان در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، همایون یزدان‌پناه با تأکید بر اینکه این پروژه هم‌اکنون در مرحله طراحی بوده و ساخت آن در شش ماه دوم سال جاری آغاز می‌شود، اظهار داشت: یک مرکز داده استاندارد باید سیستم‌های نرم‌افزاری را با امنیت بالا نگه‌داری کند و بدون قطع سرویس و با سرعت استاندارد به استفاده‌کنندگان خدمات ارائه دهد.

وی با بیان اینکه اجرای کامل این طرح چند سال به طول می‌انجامد، اظهار داشت: نیاز به تهیه تجهیزات رایانه‌ای با دانش روز و ساخت مرکز با ملزومات عمرانی خاص مدت اجرای این پروژه را طولانی‌تر می‌کند.

رئیس سازمان فاوا شهرداری ادامه داد: این مرکز داده محل نگه‌داری و پردازش داده‌های شهرداری است و در حال حاضر با استفاده از به‌روزترین دانش‌ها در حال طراحی است.

وی در ادامه به دیگر پروژه‌های سال جاری این سازمان اشاره کرد و یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از 130 پروژه در سال 91 توسط این سازمان انجام می‌شود.

یزدان‌پناه با تأکید بر این که سیاست کلی این سازمان در سال جاری به اتمام رساندن پروژه‌های قبلی و پرداختن به پروژه‌های مشخص شده در سال‌های آخر برنامه پنج ساله است، از مهم‌ترین این طرح‌ها سخن به میان آورد و گفت: اتمام طرح سیستم شهرداری تحت وب، حذف گردش فیزیکی پرونده‌ها در مناطق چهارده‌گانه، اتمام ممیزی املاک در شهرداری و افزایش تعداد خدمات الکترونیک پرتال شهرداری اصفهان از جمله این پروژه‌ها است.

وی اضافه کرد: توسعه شبکه فیبرنوری، تکمیل طرح تجهیز اتوبوس‌ها به دستگاه موقعیت‌یاب اتوماتیک، کمک به فعال شدن سیستم‌های الکترونیک تاکسی‌رانی اصفهان و همکاری در اجرای کامل طرح آموزشی شهروند الکترونیک نیز در سال جاری انجام می‌شود.

رئیس سازمان فاوا شهرداری در ادامه یکپارچه‌سازی سیستم‌های نرم‌افزاری و ارتقای سامانه مالی شهرداری به صورت تحت وب را از دیگر پروژه‌های سال جاری این سازمان عنوان و تصریح کرد: سامانه مالی شهرداری اصفهان از 10 سال گذشته به صورت مکانیزه در حال کار است و در آینده به سامانه تحت وب ارتقاء می‌یابد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول