اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش در شهرستان برخوار

کلنگ نخستین کتابخانه مرکزی استاندارد استان اصفهان بر زمین خورد

خبرگزاری فارس: لحظاتی پیش نخستین کتابخانه مرکزی استاندارد استان اصفهان در شهرستان برخوار بر زمین خورد.

کلنگ نخستین کتابخانه مرکزی استاندارد استان اصفهان بر زمین خورد

رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان برخوار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: براساس مصوبه سفر سوم رئیس جمهور به اصفهان قرار شد 23 کتابخانه استاندارد که مجهز به تمامی امکانات کتابخانه‌های استاندارد دنیاست در اصفهان ساخته شود.

زهرا احمدی افزود: در راستای اجرای این مصوبه دقایقی پیش کلنگ ساخت نخستین کتابخانه استاندارد استان اصفهان در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع با زیربنای 220 هزار مترمربع و با اعتبار اولیه 20 میلیون تومان در سه کیلومتری شهر دولت‌آباد و در مجاورت امام‌زاده ابراهیم مشهور به امام‌زاده نرمی به زمین خورد.

وی تصریح کرد: در صورت تأیید کمیته برنامه‌ریزی شهرستان 100 میلیون تومان اعتبار دیگر برای ساخت این کتابخانه اختصاص داده می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان برخوار در ادامه بیان داشت: اداره‌کل کتابخانه‌های استان اصفهان در ساخت این کتابخانه همکاری می‌کند و نخستین جلسه خیرّین کتابخانه‌ساز نیز به منظور کمک به ساخت این کتابخانه هفته آینده در برخوار برگزار می‌شود، ضمن اینکه فرمانداری و استانداری اصفهان نیز در این زمینه قول همکاری داده‌اند.

وی ادامه داد: این کتابخانه دارای امکانات کامل کتابخانه‌ای از قبیل بخش مرجع، نشریات، سایت‌های کامپیوتری، سالن‌های مطالعه خواهران و برادران و موارد دیگر است.

به گزارش فارس در این مراسم ذاکراصفهانی استاندار اصفهان، فرماندار اصفهان، یاوری رئیس اداره‌کل کتابخانه‌های استان، حسینی نماینده مردم برخوار در مجلس به همراه جمعی از مسئولان شهری و مسئولان اداره ارشاد برخوار حضور داشتند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول